2014年9月12日

《出街食乜好•揀飲擇食篇》- 元氣壽司

日本菜係比較健康嘅選擇,如果喺元氣食lunch, 你又會點揀?

Kay之選
1)元氣定食•刺身
壽司走沙律醬,因為脂肪率可以到達七成或以上。仲有儘量唔好食芥辣,因為同屬高脂食品。另外,麵豉湯通常都偏鹹,唔想水腫,就可免則免。
汽水可以選擇zero / light~
*甜品個$12可以慳返。:-P

2)海鮮刺身丼:同屬安全之選。不過麵豉湯都係儘量唔好飲(下同),同埋唔好食wasabi~(我平時就都會食芝麻咁細粒嘅份量囉)

3)醬油漬三文魚親子丼:呢個我有啲保留,因為唔知佢嗰個「醬油漬」其實落咗啲乜。

4)炙燒三文魚丼:呢個都可以食,不過記得要走沙律醬。

5)日本溫泉玉子+牛肉烏冬:呢個都可以食,不過唔好飲啲湯,仲有牛肉最好同朋友分享,因為如果係肥牛,一片已經有接近70-80卡路里。 
咁如果喺元氣食tea, 你又會點揀呢?
Kay之選
1)壽司的選擇:1c最健康!
除1c外,其餘的壽司都有沙律醬、甜蛋、腐皮或者炸蝦等食材,不適合減磅中的人食用。

2)小食的選擇:很可惜,只有2d可以選...... >.<'

3)輕食:三個理論上都可以食。但依次序,最好的選擇為:3c, 3b, 最後係3a. 主要嘅原因係第一、二個比較鹹少少(我食過),3b & 3c比較容易控制鈉嘅攝取。

追加項目:
飲品方面,可以選擇的都是zero / light~ ^^

沒有留言:

張貼留言