2014年12月27日

Kay's Birthday 2014


今年生日,收到好多好多實用又令人開心嘅禮物,真心多謝大家嘅愛!感謝代購Sandy令我可以敗到嚟自日本嘅磨砂Sisal 25cm oval LC! 仲送咗四個限量版LC食物盒俾我做生日禮物!ψ(`∇´)ψ


Cake Fantasy 的店主、超級大好人Kelly今日送咗一個蛋糕嚟學校俾我同一班同事慶生!蛋糕上面狗狗係咪好似Ben同Jerry呢?個蛋糕唔單止外表吸引,裡面嘅朱古力蛋糕更加好味到暈!!!我食咗一·大·舊!減肥都係等生日之後再算啦😅。哈哈哈哈哈~~~

最後,有學生知道我生日,竟然專登整咗一盒macaroons俾我食!(・ω・)ノ 有大家嘅愛戴,Kay真心感恩,謝謝。

(由於呢排真係食得多咗少少,下星期起會再介紹啲低卡餐同叫愛人示範點做收bye bye肉嘅運動啦。)

沒有留言:

張貼留言