2014年12月12日

零食大搜查(十二月)

就快到聖誕節啦,準備好瘋狂購物未呢?等我同大家一次過介紹10+款低脂嘅零食同飲品啦。*\(^o^)/*



過時過節少不免會想飲返兩杯。但酒精不單止高卡路里,更加沒有營養價值。同大家介紹三隻 零卡路里或零酒精的啤酒,咁飲多兩杯都唔怕增磅啦。$19.9@一田有售。
 除咗自製雪條,要食甜品嘅話,都可以考慮吓呢幾款雪條冰冰(雪糕勁高脂,都係雪條比較健康)。最低卡嗰款大概29卡一條,幾好咬好架,我每次食半條都係得15卡咋!打多幾個乞嗤都消耗咗啦!( ´ ▽ ` )ノ (《食神傳說》有售。)


(一田有售) 
 丸類本來係減磅大敵,但呢隻花枝丸零脂肪同較淡口,可以一試。($29.9 一田有售)

 冬天想保暖嘅話,可以飲吓薑茶。但係市面上售賣嘅薑茶,好多都已經加左糖。呢隻瞬間粉,只需要用少少就好足夠,無記錯好似係台灣嘅出品,比起國內嘅較有信心保證。
 唔好以為57卡一小包就好健康~~ 睇睇個標籤先~~ ^__^  每100克有36.8克都係糖...... Fat rate = 7.2克
 減肥係咪唔可以食蛋糕呢?其實都唔一定。如果我好想食,都會俾自己食少少(每日可留150卡做零食quota。相中呢三款微波爐叮叮蛋糕,卡路里同脂肪都比一般蛋糕低好多。$12店有售。

 韓國米通(兩隻味),每條大概三十幾卡路里,糖份同脂肪都唔高,可放心食用。(每次三兩條好嘞)^_^ 《食神傳說》有售。



 
 實用產品系列:日式吸油紙。用瘦肉煲湯或者炆嘢,都會有一定嘅油脂。想進一步減少油份,可以試吓用呢隻吸油紙。$12店有售。有兩款size選擇。
 自從戒甩咗我一生中嘅最愛— 薯片之後,我間中都會食米餅當零食。但唔係所有米餅都一定係健康架,相裡面(右)呢款就係反面教材嘞。( ̄▽ ̄)
脂肪率 = 26.6% 和一般薯片無乜分別。所以喺購買食物之前,不妨花十秒睇睇個營養標籤吖。(唔講邊度買嘞,要食就食健康啲嘅米通啦。)(^ν^)

沒有留言:

張貼留言