2014年12月4日

德國寶「超級全能飯煲」- 老火湯 & 炆排骨

上星期收到新玩具,係Compass Visa的迎新禮品— 德國寶的「超級全能飯煲」。

坦白講,我一直對這個品牌無特別的好感 ^^',亦都好驚用任何壓力煲或真空煲,因為硬係覺得好似好危險咁。但係,所有負面印象竟然因為一煲湯而徹底改變咗!女人都係⋯⋯比較善變。(☆_☆)

收煲後的第二天,我決定要煲「花膠螺片青紅蘿蔔煲瘦肉」為這個「超級全能飯煲」開光!一切準備就緒,我按下了「煲湯」鍵,三十分鐘之後,竟然,竟然真的和老火湯一樣!!(似用慢火煲了近三小時的感覺)天啊!我即時有種相逢恨晚的感覺!(但依然會諗壓力煲會唔會爆炸嘅問題。我認我係好細膽架。( ̄▽ ̄))

老火湯


之後,天文台話氣溫即將驟降,我「拿拿林」去街市買來紅+白蘿蔔和排骨,試試用十五分鐘炆個排骨煲迎接寒風!結果⋯⋯


呢個超級全能飯煲果然好給力!十五分鐘就已經將蘿蔔炆到冇牙阿婆都食到咁「林」。最開心嘅係愛人猛讚好食好食,仲問我會唔會炆其他嘢佢食!♪( ´▽`)(心心眼!)


炆排骨食譜
材料
瘦瘦瘦排骨250克(我在惠康買$25)
紅蘿蔔一條
白蘿蔔一條
蠔油六湯匙
冰糖兩小粒
(五蚊銀大)
八角兩粒
薑蔥適量
味琳/酒一湯匙
油兩茶匙
鹽適量
生粉水少許

做法
1. 蘿蔔去皮切件。
(用壓力煲的話,請切大件。)
2. 熱鍋下油,爆香薑蔥。
3. 加入排骨略炒。
4. 倒入一杯水、所有蘿蔔、蠔油、冰糖、八角,用燉肉模式炆15分鐘。(如非用壓力煲,則要用小火炆大半小時至入味。)
5. 加入適量味琳和鹽調味。
6. 加入生粉水收汁即成。

小貼士
1. 排骨點都會有少少肥,我回家後會切去眼見到的肥膏。脂肪率較高的朋友請限量進食。
2. 可考慮「飛水」去油脂。
3. 此食譜的調味較為清淡健康,請按個人口味適度調整。

全能飯煲跟機有一本小小的食譜,教人怎樣用它來炆牛腩、煲海鮮粥、煮糖水和製作糕點等等。有機會真想將每一個mode都試試!不過,Philips的製麵機還未開光!我要多多努力,為大家試多啲不同的小家電。\(^o^)/

1 則留言:

  1. 中國名優食品(香港)有限公司一直致力於走遍中國各大名川峽谷,發掘安全、優質、天然的綠色食品,老火湯, 煲湯 http://www.prestigefood.com.hk/tw/26-best-for-soup?id_category=26&n=60

    回覆刪除