2016年7月19日

【Kay's 必瘦心得大公開】

K for Kitchen瘦身雜貨店 (已開業~! ^^)
以後可更方便買到低卡小食及各皇牌減肥補充劑。
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食、減肥皇牌產品、養生茶飲等等)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

哈哈!個題好勁呀今次!^o^
想瘦?認真睇完再著手準備開始啦。
健康咗真係會成個人都開心晒架!


以下係 堅 ● 有用 嘅瘦身健康tips~ 跟住做,唔瘦返 幾十磅 都一定會 愈食愈健康


1)進食前 先飲水
不要少看「水」對減肥的幫助。真心推薦大家,每天最少喝8杯水。(可混合適量的茶 和 1小碗的清湯)
餐前 10-15分鐘 豪飲1-2杯水 已經成了我保持體重的秘訣!試過你就明白!飽了一半才開始進食,想食得好多也很難!又,在想食零食之前,再飲返杯水先,不要想吃便立即喪吃。^^
此外,有時以為自己肚餓,其實往往只係身體發出嘅 缺水 訊號。飲不夠水會亂吃東西,這方面我可說是專家 ^^"。身體真的很會fake人⋯⋯ 信我,去到邊都帶定支水吖
(我平日外出會帶 1公升粉紅色閃粉 nalgene水樽~!)好變態?XDDD
肥到爆~~!
2)先食菜 後食飯和肉
身體需要 最少20分鐘 才會開始有飽的感覺。因此,飲完水之後,開始食1大碗菜,慢慢才繼續吃飯和肉啦。
繼續肥到爆~~!
3)每日食足4-5餐
你沒有看錯!一日三餐其實並不太健康,亦絕對會影響體重。研究顯示,餐與餐之間 隔太久 的人會 更易肥!(如1點食lunch, 但要8點才吃晚飯的大部分打工仔)
解決方案還記得剛才說「食飯前●先飲水」嗎?由於水提供的飽肚感好可能在 餐後2-3小時 漸漸消失;因此,早餐後2小時及午餐後2-3小時,是上佳的補充營養時機!記得預備些 健怡小食 或 下午茶 如 生果 / 非油炸原味果仁(有助減肥架!) / 米餅 / 真●黑朱古力 / 低脂奶 / 無糖豆漿 / 有機米奶 / 低卡咖啡 等食物 長備身邊呀。
繼續肥到爆~~! XDDD
4)每日10,000步
除了做運動,也不要忘記了「活動」。「可以行的話就不要乘車,可以站立的話就不要坐。」記住這兩句說話吧,終身受用的。Remember: sitting is the new smoking~! 多活動的話,每天消耗的熱量會較多,絕對會影響你的體重。由今日開始,養成 周身郁 的習慣吧!(我用語音輸入法,電話幫我記錄為:「由今日開始,養成周身肉的習慣吧」!)XDDD
繼續肥到~~!!!! 仲去到邊食到邊......
5)瞓7小時或以上:睡眠充足的話,大腦會分泌荷爾蒙,使身體分解脂肪。但如果冇充足嘅睡眠,身體就會…… 乖啦,早啲瞓。>v<
繼續去到邊食到邊...... >.<
6)逐漸減少食 單一碳水化合物 和 精緻澱粉
(即係要少食 又肥又唔飽 嘅:白麵包、白飯、蛋糕、曲奇等)
可以多D食藜麥、奇亞籽、黑米、糙米、十穀米、蕎麥麵、芋絲、粟米、all Bran和意粉等等。想延長飽肚感,就要多留意上述的低升糖指數食物啦*。
*資料來源:中國食物成分表


**千萬千萬不要試 食肉減肥法。因為大量減少碳水化合物的攝取量,會令身體頓時失去能量。此外,還會令人便秘、中毒、嘔吐、頭痛、情緒焦慮、營養不均衡等,嚴重的會致死
140磅左右@ 台北
7)每日2-3份水果
水果提供的天然果糖,對身體造成的反應,和同其他糖完全不相同!!果糖亦都不列入世衛每天對女士建議的5-6茶匙糖的限額之中。水果能夠為身體帶來非常多的益處,每日按體重和需要,進食2-3份水果吧。
*果汁不是水果(慢磨機連纖維食就OK)
件衫係加加加大...... 
8)定期定時量體重 & 體脂
一星期一次已經OK 否則可能會神經衰弱。
(我以前係每日都會上磅⋯⋯)
電話記錄身體的變化,訂立一個中短期的目標吧。
(不要雄心壯志的說半年要減50磅但星期六日就和朋友吃雞煲或放題)^_^
eat eat eat... 所以塊面大過pizza... ^^
9)寫低 / 影低 自己食過的食物 + 搵個戰友支持自己
可以提醒自己 吃了甚麼 和 吃了多少
拍完照之後,大家可以send俾我睇吓架:)
如果你不介意我超長氣 又 喜歡囉囉嗦嗦的話


10)減少 及 轉食較健康的零食
不懂得選擇較健康的食物?
我出版的兩本書《愈食愈瘦》& 《愈食愈瘦2》 或 我的健康食品代購Group可以幫到你 ^_^ 有問題請隨便PM我吖~~


喂喂,快D著手準備開始啦。

由飲水、瞓覺、零食、生果到食物嘅記錄,只要下定決心,冇嘢冇可能!加油!共勉之。(*^o^*)
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

2 則留言: