2016年7月5日

【醉一口鮑魚(超稔身版)】

好多時都聽到減磅中嘅朋友訴苦,話同朋友或者家人一齊食飯,成日都要分開食或者直頭無啖好食。其實,只要識揀識食,減肥都有好多好嘢食架。
介紹返呢個簡單易做極低脂肪的一道菜!無論佐酒或宴客都夠晒大方得體。用剩嘅汁,仲可以用多一次,我通常會整醉雞蛋同醉鴨腎。放喺雪櫃幾時食都得!
 
 
 

材料(3-4人份)
鮑魚仔300克(約$120+)
清雞湯/清水200-300毫升
糟鹵130毫升
 *上海食品店或一般糧油雜貨店有售
花雕酒80毫升
(糟鹵:花雕酒比例約為1.6:1)

做法

  1. 先著海鮮檔把鮑魚仔去殼洗淨。回家後請儘快開始烹調。如有需要,可再用刷*細細力*把鮑魚仔的污垢刷走。
  2. 開一鍋清雞湯或清水。待剛開始滾時,即收最細火,落鮑魚仔後上蓋用*特細火低溫*慢煮5分鐘。(我用電磁爐嘅1-2度火)(如鮑魚仔較大,請自行增加烹調時間
  3. 煮好後不要即時打開蓋,可待另外2-3分鐘讓鮑魚仔給燜熟。(如鮑魚仔較大,請自行增加烹調時間
  4. 預備一盤冰水,浸凍返鮑魚仔。
  5. 及後在鮑魚背面「界」十字花,讓其充分吸收糟鹵和花雕的精華。
  6. 放入醬汁內浸3小時至過夜即可。

小貼士

  1. 糟鹵的選擇很多,請視乎所選品牌的咸度,調整與花雕酒的比例。講究一點的朋友,可到老三陽找貴一點的牌子試試。我在不同的街市買過較廉價的寶鼎和寶鼎天魚,味道算是可以。
  2. 凍水落鮑魚會更稔口,但要識控制時間。多練一兩次便會掌握到火候。
  3. 喜歡重酒味的朋友,可於享用前再淋上適量花雕伴食。
  4. 剩下的汁可以再用一次,我通常會用來做醉雞蛋或醉鴨腎(煮熟後要先切薄片待其入味)。但如果再次用來做醉鮑魚,「力度」則會不太夠。
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食&養生茶飲)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
《K for Kitchen 瘦身代購》https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言