2015年5月29日

鰹魚乾片 + 白蘿蔔 + 金菇 + 蛋 + 芋絲 + 昆布(結) ---> 極低卡嘅關東煮

Kay又有好嘢介紹俾大家嘞~! ^o^

減磅就要放棄美食?! No No~~!



相中嘅鰹魚乾片用嚟放湯配烏冬、芋絲、蔬菜等等真係正到暈!一鍋水用幾片已經完全有海鮮同魚魚嘅甘甜!係唔想用清水同雞湯以外嘅上上之選。日本人會用嚟做簡單嘅關東煮-- 極低卡但又好飽肚!材料可以用:

鰹魚乾片 + 白蘿蔔 + 金菇 + 蛋 + 芋絲 + 昆布(結) ---> 極低卡嘅關東煮

鰹魚乾片,又稱柴魚片、木魚花、木魚碎,係將鰹魚乾刨成薄片而成,為魚乾片最常見的種類之一。(Wikipedia)

俾大家參考一下鰹魚乾片嘅用途。

**柴魚片常做為日式高湯的底料,也時常加入味噌湯的湯底,增加味噌湯的鮮味及甜味。
**柴魚片可用於皮蛋豆腐及涼拌豆腐作為調味品。
**在日本可將柴魚片灑在白飯上,淋上醬汁後食用,稱為「貓飯」。
**灑在章魚燒做為佐料。

相中一包110克,成份就只有魚魚和魚,沒有其他添加劑。^^我喺AEON超市買嘅,大約$20+。另有大包裝和薄片裝。呢包兩個人食嘅話,大概可以食到4-5餐左右。

沒有留言:

張貼留言