2015年5月28日

33度的午餐

落咗好多日雨,今日終於放晴!但係天氣突然間變得咁熱,我真心食唔落飯,好在前日encore訂咗曉峰有機菜,雪櫃有迷你雙色蕃茄仔同免洗沙律菜,我只係撈個意粉同用LC Skillet煎塊牛扒同愛人share就又搞掂一餐。


話你知,成功減磅前,我係完全唔食生蕃茄嘅。因為我覺得蕃茄有陣生水味,好腥又唔好食。但後來了解咗蕃茄嘅好處、又意外地食過好好味嘅車厘茄之後,先至慢慢接受咗呢個低卡新朋友。


關於蕃茄:蕃茄不含任何脂肪,糖份低、卡路里又低(每100克約含15千卡),絕對有助減重。此外,蕃茄還有豐富的食物纖維,能夠幫助排便和提高新陳代謝,非常適合有便秘困擾的朋友。

***呢種碟好好用,我喺Franc Franc買嘅,可以好清楚分返菜肉同五穀嘅比例。
***意粉可以煮多少少,當晚餐又或者留返第二日返工做凍食。最新有研究顯示,隔夜再reheat嘅意粉,因為有抗性澱粉嘅關係,比新鮮現煮即食嘅意粉更低GI值更健康!
https://www.facebook.com/Kaysprivatekitchen

沒有留言:

張貼留言