2015年8月21日

去水腫大法

K for Kitchen瘦身雜貨店 (已開業~! ^^)
以後可更方便買到低卡小食及各皇牌減肥補充劑。
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食、減肥皇牌產品、養生茶飲等等)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
經常外食或者重口味嘅朋友(揮手),經常容易水腫。重災區當然係下半身、眼皮同塊面等等。有時更會腫到成個人冇晒線條。如果屬於容易水腫或者虛肥嘅朋友應該點做好呢??

要解決其實唔難,以下幾個方法,大家不妨試試。

1. K For Kitchen「超強去水腫餐」
一日過嘅餐單,食完通常減到2-3磅(水)。適合生理期第三或四天進食(最易腫到飛起嘅時候)。詳情見《愈食愈瘦》/ 我個blog
http://kforkitchen.blogspot.hk/2014/10/blog-post_9.html

2. 飲多啲多啲水(・ω・)ノ
唔好以為飲水會水腫,事實剛剛相反!水係好好嘅去水劑,幫助身體將多餘鹽分排出。記得唔好臨瞓先飲就得嘞。
我日飲最少2-2.5公升(我把口講唔停+冷氣房)。未計有時會飲埋茶、咖啡、豆漿同湯。

3. 生果 / 果仁及其他高鉀質食物
有冇食生果嘅習慣?
有啲生果含豐富嘅鉀質,可以有效去水腫。
一日食返2-3份生果同1份果仁啦,當甜品或者餐與餐之間嘅小食就啱晒!
世衛喺2013年提倡「高鉀低鈉」飲食,以減低患上高血壓同心血管疾病嘅風險。

以下生果幫到容易腫腫嘅你 ʕ •ᴥ•ʔ
奇異果(含豐富維他命C、 順便淡斑)
香蕉(飽肚、方便攜帶仲可以減壓)

擺定啲冇調味嘅果仁喺office
開心果同腰果,每100克含979及631毫克鉀!可助去水同補充優質脂肪,有利減磅。

其他超強去水食物
紅豆、綠豆、蠶豆、栗子、紫菜、髮菜、金菇、菠菜等等。容易水腫嘅朋友,不妨喺日常生活裏面,多啲留意呢啲食物啦。

4. 食少啲鹽
要最直接減少水腫嘅問題,當然就係有源頭做起。麵包、部分麵類同其他食物都會隱藏住好多鹽分或者食品調味劑或改良劑,佢哋食起嚟唔一定好鹹,但就隱藏着好多鹽分。購買時可多多留意營養標籤。
*成年人一日不應攝取多過2000毫克嘅鈉 / 即1茶匙鹽一日,(世衛同台灣標準則為2400毫克一日)但一個出前X丁其實已經⋯⋯(´・_・`) 留意每一餐儘量控制係700毫克之內就最健康嘞。

**以上的去水腫方法,並不適合患有腎病或甲狀腺功能失調的朋友。


***Kay減肥及健康產品代購 https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/


***想睇更多健康食譜 & 減磅貼士,請到:https://www.facebook.com/kaysprivatekitchen/

沒有留言:

張貼留言