2015年8月7日

《白沙道賣襪婆婆》

星期六日行開銅鑼灣,可以考慮下幫趁呢位婆婆買返對靚襪。

婆婆身形瘦削、年紀已經有返咁上下,咁多年嚟都係喺白沙道口擺檔,頭先夜媽媽都係得佢自己一個人。聽講婆婆夜晚有時食下乾糧餅仔又一餐😢。以前佢都有租舖頭賣襪,但近年啲租金令佢再一次要擺街。

可能你會覺得幫趁小販唔係咁好,但我覺得俾商場同大財團賺就更易令社會⚠️失衡⚠️。

婆婆令我諗起我喺天堂上嘅太婆。如果我太婆8、90歲都要好天曬落雨淋咁擺檔,餓就只係孤獨咁喺街邊食下餅,我真係會傷心到癲⋯⋯ 

Anyway, 行過就幫趁下啦,婆婆會好開心架!(歡迎share叫多啲朋友齊齊買晒婆婆啲襪!Yay!! )

另外,長氣都要講多一次,請大家上FB選擇返「搶先看/See First」,否則以後會冇乜機會見到我嘅posts. Thank you so much!! 

沒有留言:

張貼留言