2015年8月7日

回復苗條身形嘅穀物早餐?

標榜幾個星期就可以幫你回復苗條身形嘅早餐穀物。


真相(1):穀物早餐其實唔可以直接幫助減磅。
真相(2):但比起食米粉,佢又真係多咗啲啲纖維、葉酸同其他營養。
真相(3):佢地往往都係高糖、超高糖又或者係勁高糖嘅!(每100克超過15克係糖就為之高糖食品)

下面幾款超常見嘅K牌每100克就含18.5-34克糖左右!!即係每朝食一碗50克(好少咋,大約等於獨立包裝最細盒嗰隻嘅份量)嘅K牌穀物早餐,就等如食咗約2.5至4茶匙糖落肚!

但最恐怖嘅係,市面上好多「懶」健康、好多卡通(主打俾小朋友食)同寫到好有營養嘅穀物早餐,糖分會比頭先講嘅牌子高出兩三倍!

想食得精明又健康,下次去超市買呢類早餐嘅時候,就記得要睇營養標籤嘞。

P.S: 我同大部分營養師一樣,都會食比較低糖同埋勁高纖、紅色盒嘅Posts(呢隻冇添加任何糖) / All Bran(都唔算最低糖~~)。好易搵,喺大部份百佳 / Jason's 同Citysuper有售。

沒有留言:

張貼留言