2015年8月15日

一齊行吓HKTV Mall吖

話咗要介紹多啲容易搵+容易買嘅較健康食品,今晚一齊行吓HKTV Mall吖~~

1. 日本無調整(無添加任何糖分)豆乳
對牛奶敏感或者有疑慮嘅朋友,可考慮用呢啲無添加糖分嘅豆奶嚟代替牛奶撈穀物早餐。由於佢完全無添加糖分,其實都好適合小朋友同埋老人家飲用。😙點都好過飲維X奶啦。

2. VALOR無糖朱古力
之前淨係喺CitySuper同卓越一生良品見過,而家連HKTV Mall都有得訂,感覺方便好多。兩款嘅差別在於佢哋用嘅代糖,對代糖有疑慮嘅朋友請直接跳過。

3. 壽桃牌非油炸蕎麥麵+精麥拉麵
麵質非常之好,不過要留意,一包十個麵都冇跟味粉架。我平時會落少少蠔油同麻油撈嚟食。

4. Alpen Light 低脂水果條
之前介紹過,味道唔錯,細細地一條,容易控制分量。冇記錯嘅話,每條大約70千卡。

5. 鴻福堂無糖羅漢果飲品
前兩日都介紹過,百佳真係會平啲,不過之前見到如果喺HKTV Mall一次過大批購買,價錢就會平好多。不過暫時搵唔返條link... 😅

*好想好想同王維基先生講:你要加油呀!我會一直支持你架!即使有人話HKTV Mall物流安排唔太理想、部分貨品價格唔係最平,但我buy你!你有heart、你唔認輸、你打不死!我會繼續用行動支持你。請加油!
HKTV 香港電視 HKTVmall

沒有留言:

張貼留言