2015年7月6日

《與飲食無關 · SAA助養動物計劃》

踏入七月,又到咗我同愛人拍拖週年紀念嘅月份。趁今日71放假,我決定要入元朗白沙村SAA, 送一份有意義嘅禮物俾呢個同我相愛咗17年嘅傻蛋。( ´ ▽ ` )ノ


貓咪同狗狗當然唔可以當禮物咁送俾人啦,但終生嘅助養計劃就唔同。有時候,朋友同愛侶間與其勉強送禮,倒不如一齊助養動物又或者入去SAA一齊做下義工吖。(・ω・)ノ



同大家介紹我地今日助養嘅三隻因不同原因均失去了一隻手手嘅狗狗:Leon, 小強 & Mei Ling(由左至右)

助養計劃開始之後,以後每四個月左右都會得到Leon, 小強 & Mei Ling 嘅近照同簡單報告。助養人仲可以不時入去探吓啲狗狗,同佢地傾下計、散下步又或者幫手清潔狗籠等等。

下次要送禮嘅時候,不妨可以考慮吓將心意化成愛,送俾其他有需要嘅小動物啦。◉‿◉

以下係SAA嘅資料:
SAA 保護遺棄動物協會
會址:元朗僑興路白沙村第一段
開放時間:逢星期三、五、六、日及公眾假期下午1時至4時(除團體外,無需預約)

沒有留言:

張貼留言