2015年7月5日

低卡甜品:台灣愛文芒涼粉

甜品都有低卡架咩?

有!!否則我唔會減磅成功!因為我太鍾意食嘢嘞!今日介紹呢款甜品,就係屬於低卡清熱食物。由涼粉草煮成嘅涼粉,雖然冇任何嘅甜味,但由於每100克只得少於40千卡,就算日日食一杯都唔怕增磅。

***台灣名產愛文芒***
Kay今日得到鄰居朋友送來的兩個台灣名產——台灣極品芒果愛文芒!名字浪漫的愛文芒的纖維少、肉質細嫩、皮薄、顏色就像蘋果一樣(所以又稱蘋果芒),果肉帶濃香又清甜。

現在正是愛文芒當造的季節。想買來試試看的話,可以到油麻地果欄或到順豐或Groupon之類嘅網站訂購。每個參考價約HK$25+。

***點食涼粉先唔肥***
講返涼粉,要食得健康無負擔,最緊要係唔好狂加高脂又會塞血管嘅淡奶、煉奶或者糖水,因為呢啲都係empty calories~ 其實,除咗無糖糖漿,我哋仲可以加入適量嘅生果,令涼粉即時甜味倍增!

***防癌低卡抗氧化西瓜***
除咗芒果,我哋仲可以拌入含豐富維他命A同C嘅西瓜!西瓜含豐富抗氧化物質,可以保護細胞、消炎同防癌等等。唔好以為西瓜甜甜地就一定好高卡路里,其實好夠飽肚嘅西瓜超過九成都只係水份,每150克西瓜大概只有50千卡架咋。

***其他低卡糖水***
除咗涼粉,去到糖水舖其實仲可以揀含豐富蛋白質、低卡高鈣嘅豆腐花。食嘅時候仲可以加入少少黃糖、無糖糖漿又或者係代糖糖水架。

最後最後,其實喺便利店買到嘅紅豆雪條,每條只有90千卡,都算係唔錯嘅選擇啦。

沒有留言:

張貼留言