2015年7月10日

做個精明零食達人

經常失控狂食零食?
M前點解會容易失控同想食朱古力?
超鍾意食零食嘅Kay平日又會點食零食呢?
想成為精明嘅零食達人,做到識飲識食,可以食餅、食糖、飲咖啡嘆下午茶但又唔會肥?
可以參考以下Kay食零食嘅心得:*\(^o^)/*

1. 食之前先飲水:
同食正餐前一樣,我習慣喺食零食之前先飲一至兩杯水,一來可以打個底;二來有時感到「肚餓」,其實可能係身體缺水嘅訊號。

2. 準備比較健康嘅零食同水果:
乜嘢係比較健康嘅零食呢?原味紫菜、魷魚、馬莎同利口樂等牌子嘅無糖糖果、未經調味嘅開心果、花生同腰果、低卡低糖低脂但又不失美味嘅穀物、能量棒、低脂芝士、馬莎低脂牛奶餅乾、無添加「真糖」嘅乳酪、低卡咖啡同麥包等等。

3. 份量同卡路里:
每次食小食應儘量控制喺150千卡左右。所選嘅食物要以低脂低糖低鹽低卡為目標。

例:一杯低卡咖啡(13千卡)
一杯西瓜或者一個蘋果/橙(70千卡)
八片米餅(65千卡)或
馬莎好味好好味低卡茶餅兩塊(70-80千卡)
 = 150千卡左右!

4. 經常失控狂食零食?是壓力太大嗎?
如果你經常有不自控地狂食零食,咁應該先了解一下,你會否是工作或者生活壓力太大了?其實,做香港人很難沒有壓力吧?如發現因壓力太大、皮質醇偏高、經常易攰、脾氣暴躁而經常想吃甜品、蛋糕、麵包、Pizza等的食物,便應該考慮為了健康着想,找更好的減壓方法。

我會首推我最最喜歡的「負重帶氧運動」-->shopping!!!!!! 哈!買嘢開心又唔會肥嘛!此外,跟三五知己做一點點的運動也對健康好有益處呢!即使係急步行又或者係放下狗仔,運動之後都會釋放安多酚,成個人都會開心啲架!

5. 生理周期影響?
生理周期來到前的兩個星期,飲食方面最容易失控,因為身體會發出要「多吃一點」的訊號,以補充生理周期期間,因要排出經血而所需的額外卡路里。

知道呢個事實之後,以後就可以適量地調節飲食,以應付身體嘅需要啦。

6. 唔買就唔食!
個人經驗分享:Kay當然都會冇啦啦忽然勁想食朱古力或者勁甜嘅蛋糕!!但如果屋企冇嘅話,我絕對唔會換衫化妝落街買!

簡單嚟講,如果屋企長期都係得魷魚、原味紫菜、香噴噴日本低卡米餅、冇乜卡路里嘅咖啡(但又勁勁勁好飲!)、脫脂奶、不同款式嘅新鮮水果等等,想肥都唔容易啦!

祝大家愈食愈瘦!

相片caption:
1. 左上角嚟自荷蘭嘅牛奶:價真棧有得賣$12/3盒。
2. 低脂乳酪穀物棒:購自德國。但係類似嘅穀物棒,喺百佳、一田同奌奌綠都有得賣。我之前都有開相簿介紹過架。
3. Blendy stick: 購自日本。香港:間中喺卓越一生良品/極少部分759都會有。
4. Coffee capsules: 購自759+日本。
5. Yoplait 低脂低卡乳酪(有不同口味):CitySuper $14@
6. Starbucks Doubleshot Americano: 購自「零食最強」。約$8@。

沒有留言:

張貼留言