2015年7月29日

午餐瘦身飯盒攻略

好多朋友都問我,究竟平常我返學會食甚麼。帶飯會否很麻煩?無時間煮是否一定冇得瘦等等。
不如先睇睇我今日(29/7)嘅午餐。

題外話:
咦?老師暑假也要回校上課?
那當然啦!老師其實和7-11沒有分別,都是全年無休的。( ̄▽ ̄)
YES YES~!! I AM A MIFFY FAN!!
由於工作的確很繁重,所以我也會使出很多「旁門左道」,儘量縮短煮食的時間,寧願把時間留來看書、做運動和跟大家交流一下。

好了,一起來看看自備午餐的要訣啦!
多菜少肉少味但又好豐富,想肥都好難!
 
1. 假日準備
週末可以做定一些比較花時間的菜式:藥膳滷牛腱+雞蛋、甘筍木耳冬菇炆瘦排、涼拌甜酸蘿蔔、冰鎮茄子同麻酸辣小青瓜之類都係我常常會預備嘅菜式。

2. 比例
留意菜飯同埋肉嘅比例 3:2:1
我用日式3合1飯盒,準備時就更方便。
對使用膠盒有顧慮的話,可以用分隔式玻璃飯盒。

3. 菜
不想每天都要準備很多菜帶返公司的話,可以和同事一起訂訂有機菜,放到雪櫃下格可以保鮮多天。我今日食嘅係喺曉峰訂嘅沙律菜。食佢地嘅菜我係從來唔會落任何醬汁,最多放少少黑椒,以免褻瀆咗佢神聖(甜、脆、多汁)嘅味道。類似嘅菜其實喺Starbucks, 7-11或OK都有,想食得健康其實真係唔難!
無論任何時候,每日都要食多啲菜,以維持腸道健康同埋飽肚感。

4. 飯
我會搵一日食糙米、一時又食下紅米加啲奇亞籽,跟住又會帶下意粉、蕎麥麵同凍烏冬。遲啲仲諗住開拓埋燜燒罐嘅世界!(整粥整湯都好似好得咁!)
高纖嘅五穀能夠延長飽肚感,變相可以有效瘦身。

5. 點食?
食飯前約十五分鐘,我會飲一至兩杯水。
想愈食愈瘦,記得要儘量預留充裕嘅時間食飯,仲要專心坐定專注咁慢慢食。
如果係一邊工作又或者一邊煲劇一邊進食嘅話,好容易食完會唔知道自己食咗乜嘢,又或者覺得自己根本冇乜食過啲乜嘢而好快又會再食多餐⋯⋯

記住,要細嚼慢嚥先能夠享受到食物嘅味道同有滿足感,咁就冇咁易好快又想食嘢嘞。

最後,由於Facebook又有新搞作,懇請大家喺Office用電腦上一上我嘅Facebook, 照住呢張相片上邊嘅指示,選擇返SEE FIRST, 咁就唔會收唔到我嘅updates啦。感謝大家

沒有留言:

張貼留言