2015年7月14日

冰鎮茄子(原味/麻辣版)

今日市區氣溫34度!唔使我多講,大家都應該知道香港已經踏入咗每年最最最熱嘅個半月。13/7乃係初伏日,嚟緊嘅大約50日都會好熱。中醫建議大家係呢段時間,千祈唔好飲冰凍嘅飲品同食太多生冷嘢,以免寒氣入侵體內。


話雖如此,如果我而家話做羊腩煲或者紅酒燉牛尾,相信大家都只會想打我。^_^ 咁我唯有繼續做我嘅涼拌啦,繼大獲好評嘅青瓜之後,今次嘅主角係茄子!



材料

茄子(我用幼身嗰隻)3條
冰水1大碗

醬汁

陳醋1湯匙
生抽2茶匙
糖1茶匙
花椒油1茶匙(可用麻油代替)
蒜蓉2茶匙
指天椒1隻或辣椒粉適量(可略)
芫荽或蔥花適量(可略)

做法

1. 茄子洗淨切條。
2. 煮一煲熱水,水滾後加入茄子煮約三分鐘。
3. 煮好後立即把茄子放到冰水裡冰鎮三分鐘。
4. 把冰鎮好的茄子瀝乾水。

5. 醬汁調好之後,淋上已冰鎮好的茄子上即可。

小貼士
1. 此乃即食菜式,無需預留時間醃製。
2. 調好汁之後,可先試味並調校至自己最喜歡的辣度 / 味道。
3. 醬汁內有少量糖和油,因此儘量不要吃太多。

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食、減肥皇牌產品、養生茶飲等等)
Kay的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言