2016年11月23日

恭喜 Green Common - Harbour City 喺 LCX Harbour City 開幕~!!!

以後同friend行開海港城,除咗「素貨」之外,仲可以坐低食返餐~~
但,Kay 點解要介紹大家試試食素呢?(非廣告~!!!)

好簡單-----> 因為 瘦身 = 減脂肪 + 足夠嘅肉 (先唔會肥返)
新興素食 易買 易煮 又唔
仲要係 高蛋白 增肌肉 burn更多更多 fat 必選~!!
想開始?不妨先睇相 (每張相裡面都有詳細介紹),再搵個機會去Green Common食返餐,feel吓D嘢啱唔啱自己胃口先吖~ (我就super like~!!!)
未ready 100%食素?可以先試試奉行Green Monday喔~! (逢星期一食素)

超級好味!Green Common新作海南米走雞  海南素雞配黃薑飯)
雖然係素雞,但個黃薑飯同各種醬汁像真度極高!絕對係食過返尋味之選!

七色超級碗----> 素食可以超健康!其中一個方法,就係而家都好興 Eat the Rainbow!配埋勁清新勁fresh柚子汁,唔,一碟一個人食都唔夠喉呀。XDDD

紫薯smoothies----> 超thick 超飽肚 超營養密集 嘅smoothies! 好浪漫呀!同愛人嚟你一啖我一啖咁,一定會睇到其他人好眼冤。😄👍🏼

泡菜植物雞墨西哥卷----> 喜歡韓風朋友可以一試~ 皮皮好有咬口~

植物魚柳包----> 大家 甜琛廚房 Sweetheart KitchenVegan Mama Kitchen 純素媽媽廚房 CANDICE KITCHEN 自家浪漫美食行 都一致認為,中間魚柳實在非常之似麥記 麥香雞 / 麥樂雞!連個tartar sauce 都一樣咁架!!YUMMY!!

氣炸雞槌----> 酥脆嘅烤焗腐皮
前個禮拜上環Green Common食lunch陣已經食過 配上我最喜愛蘇太名醬 又係冇得輸~

有機豆腐黑芝麻smoothies----> 唔係講笑!你見到杯嘢飲嘅張力嘛?好香 好rich 嘅一杯有營smoothies呀!!奉勸各位朋友,千祈唔好同人分享,記得叫一杯獨食/飲!😆👌🏼

紅咖喱植物牛肉配菠蘿----> 素咖喱不嬲係我嘅favourite~ 不過呢碟咖喱有少少問題-- 因為我地6個人都好like所以覺得唔夠分。😂😂😂

雖然我唔算好鍾意飲果汁,但你一款係Green Common推出新產品,我梗係一次過試晒咁多隻味啦。(●°u°●) 」

連兒童餐-- Freeing Nemo 都超∼∼好食!(LOVE the name~!)

鍾意煮食或者烘焙,但又唔鍾意用牛奶製芝士?右邊cheese就晒你!
甜琛廚房 Sweetheart Kitchen-- 好期待你嘅新作品呀~ ^V^

當晚menu
我由第一個course食到最後
仲好想飲返杯好出名 coffee with almond milk作結
但當時已經差唔多10點
不過下次有機會一定要試試佢!!

當晚識咗好多新朋友,衷心希望好快又可以再見到大家,交流一下素食/煮食嘅心得。
David Yeung 楊大偉, founder of Green Common / 我偶像💁🏻
David has this show called 阿美利堅無肉飯堂 on ViuTV which has a HUGE impact on me. After watching almost all the episodes over and over again, I decided to be a Pescatarian since mid-October. I know it's just a baby step, but I believe I will get there one day. A million thanks, David. You're truly inspirational.

素食達人 Elvis Chan Look whom I bumped into that night?! 係素食達人 Elvis Chan呀!Elvis出嘅新書《素做幸福滋味》我都有支持呀!我仲做佢書裏面「土匪雞翼」(素),過幾日同大家分享吖。

當晚有幸遇上三哥,立即捉緊機會影相留念~~ 三哥研發咗素湯底,實在係造福人群呀。
譚仔三哥米線

A huge thanks to Michelle who pulled some strings for me earlier. XOXO
戀上味覺

當晚有好多廚藝高手出席,有冇邊個係你認得blogger呢?:-)
@Athlon: A heartfelt thanks to you~ The event was a great GREAT success and it’s my honour to be there! 藉著GreenTaste說愛您 (下次等你冇咁忙一定要同你合照呀)

半開放式廚房:衷心多謝當晚有份籌備同出心出力嘅每一位,冇你地我地都冇咁多好嘢食呀。😆感恩中。

餐廳內部環境同燈光都非常舒適
背後仲有一個素食超級市場
有好多好多用各種豆類製成素肉 同不同健康產品


我就嚟全部試勻嘞~!!

***Kay減肥及健康產品代購 https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/


***想睇更多健康食譜 & 減磅貼士,請到:https://www.facebook.com/kforkitchenhk

沒有留言:

張貼留言