2016年5月31日

【曼谷直擊第3回:人氣爆錶甜品店 after you 多相】

如果你係減緊肥嘅話 唔好打我
請你立即離開 XDDD

尋日喺建興旁邊嘅 Sfree 食完健康無糖甜品
今日就梗係用啲 quota 嚟食多啲好嘢啦 XDDD
哈哈  減肥講到尾有時都係為咗繼●續●食
***想繼續睇 曼谷第n回 曼谷超easy uber 教學 / Siam Discovery重新開幕等 就請密切留意 K For Kitchen啦***

講返呢間after you
同以前嘅遊客熱點 Mango Tango
或其他甜品店唔同
呢間有一款甜品係 真 • 心 • 必 • 食
而其他甜品店係冇嘅(歡迎指正)
講緊嘅就係呢款「芒果糯米飯沙冰」

就咁睇個名應該就係芒果糯米飯味嘅沙冰
但由於我係誤打誤撞咁去食
真係食到一半先知道
原來喺咸咸地嘅幼滑椰漿同芒果冰嘅底下
*
*
*
*
*
堅•有糯米飯㗎!!!!!

痴線!我最最鍾意呢種surprise嘞
能夠喺傳統嘅甜品上加入無窮嘅創意
淨係呢一點都已經值265泰銖 (約HK$58)

店內當然仲有好多其他甜品
包括咖啡曲奇蛋糕勁大份嘅吐司同朱古力心太軟等等
但我冇食過就唔評論嘞(自己睇相吖)
不過有一點係肯定嘅
其他甜品我哋喺屋企都輕易整到
山長水遠去到曼谷
不妨食得’Liu Lung’啲吖

如果唔係要寫呢篇介紹文
我絕對唔會知道
原來呢個甜品係剛剛新推出嘅
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
我哋咁啱可以食到
絕對係旅途上嘅一大小確幸
即將會去曼谷嘅朋友
記得要去試一試嘞

#店內有免費勁香嘅凍茉莉花茶提供
#曼谷 #kforkitchen 
想睇其他分店地址同menu
可以click入佢嘅官網度睇睇
https://www.facebook.com/Kaysprivatekitchen/

#地址:Siam Paragon 地下 美食街

***為咗方便大家搵返我寫有關泰國嘅文章,可以喺Google搵「K For Kitchen 曼谷」就有我嘅blog entries嘞。
*部分相片取自 after you 官網

沒有留言:

張貼留言