2017年1月31日

【燕麥饅頭+刺蝟/麵包超人造型饅頭】


K for Kitchen瘦身雜貨店 (已開業~! ^^)
以後可更方便買到低卡小食及各皇牌減肥補充劑。
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食、減肥皇牌產品、養生茶飲等等)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
白饅頭雖然唔算係健康食物(高GI, 多吃容易轉化成脂肪),但加咗屬於高纖低GI的燕麥,營養成分就大大提高。
自從做過桔仔同鬆弛熊湯圓之後(http://kforkitchen.blogspot.hk/2017/01/rilakuma.html),呢輪成日都心郁郁想試唔同造型嘅饅頭 / 麵包。尋日見早咗起身,就即刻整咗雞仔、麵包超人、公雞同刺蝟(黑芝麻餡)饅頭。無論係同小朋友一齊整,抑或送俾朋友都一定會有驚喜。


麵糰材料(約16隻,每隻35克的刺蝟, 麵包超人的做法見最後部分)
中筋麵粉 300克
乾酵母 ½茶匙
糖 1湯匙
鹽 極少量
植物油 1湯匙
水 80毫升
燕麥 50克
滾水 150毫升
中筋麵粉 15克(發酵後用)
**燕麥饅頭做法:參考Carol的同名食譜**


餡料
黑芝麻餡 適量(可略) 或
天然無添加嘅花生醬 或
黑朱古力粒等等


做法
  1. 將燕麥和滾水混合拌勻。
  2. 上蓋靜待10分鐘之後,打開蓋放涼。
  3. 將麵糰材料混合,再加入燕麥糊。
  4. 用手搓大約8-10分鐘至麵糰不黏手和不黏盆。(也可用麵包機幫手搓)(我當天則用Bocsh廚師機MUMXL40G,2度搓了6分鐘 +3度搓了5分鐘)
  5. 滾圓麵糰,用濕布蓋好等待1.5-2小時至發酵完成。(夏天請直接放室溫;冬天則要在微波爐(不用開動)放一杯60度熱水幫助發酵及稍為增加發酵時間至約2小時。如天氣太冷,則要在中途換另一杯熱水。我當日則用HITACHI MRO-NBK5000E的發酵箱功能(30度+90分鐘)超正+零失敗 ( ´▽` )ノ
  6. 麵糰發酵完成之後,灑上15克中筋麵粉再搓約3分鐘成光滑不黏手的麵糰。
  7. 把麵糰分成16等份(每份約重35克)再滾圓。
  8. (不包餡的,請直接跳到第10步)灑少許中筋粉於桌上,將小麵糰用麵棍壓扁並包好餡料。
  9. 包餡料時要邊包邊向底部中心收口。
  10. 包好後略為整型至橢圓形作為刺蝟的身體。
  11. 蒸好先記得要補返張相 ^^"
    用手指公和食指夾住麵糰前端捏出刺蝟的面龐。
  12. 眼睛部分:可以放一粒黑芝麻做眼睛,又或者待饅頭蒸好後,用黑色食用筆點上。
  13. 在麵糰上用尖頭較剪剪出刺刺。
    較剪要打平剪,不要剪太深,以免爆餡。蒸好先記得要補返張相 x 2 ^^"
  14. 取一蒸籠或一大平碟,鋪上牛油紙將小刺蝟放好。
  15. 讓小麵糰進行第二次發酵,這次需時約35-45分鐘,至麵糰發至非常鬆軟的狀態(有關發酵:可參考上面第5點)
    第二次發酵
  16. 用中火蒸7分鐘,之後將蓋稍為打開,(我用一隻筷子夾在鍋和蓋之間)繼續蒸多5分鐘。
  17. 蒸好後不要立即打開鑊蓋,以免皺皮。(可待5分鐘再出爐)
  18. 即蒸即食當然最好。否則可等饅頭放涼之後,再用密實袋袋好放入雪櫃,隔天再蒸熱吃也可。

如想做麵包超人或其他造型,請依照上面的步驟,並在步驟7與8之間加插下面的步驟即可。
7.1 再取1份小粉糰,將其分成數少份。
7.2 每份混合1-3滴所需的食用色素。
7.3 取適當的份量做出麵包超人的鼻(紅色)和面頰(橙色)並搓圓貼在麵包超人的面上。
7.4 麵包超人的眼睛、嘴巴和眉毛,則可以在饅頭蒸好後,才用黑色食用色素筆 / 黑朱古力筆畫上。
Jerry也「狗視眈眈」^__^


小貼士

  1. 不喜歡用食用色素的,可以用南瓜、抹茶粉、竹炭粉、紫薯、紅菜頭等等的天然色素代替。
  2. 食用色素要逐少加添,以免太濕影響造型。下色素前要留意,顏色粉糰煮好之後會變深。

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen 瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言