2014年9月19日

危機串串 (鴻X堂燒賣=爆肥之選?)

唔知你有冇掃街嘅習慣呢?好多朋友放工之後都會買份燒賣 / 魚蛋 / 腸粉填下肚。不過,相信好多朋友都知道,燒賣大部分都係用肥肉製成。曾幾何時,我都每隔三幾日就整返兩串燒賣當早餐架。誰不知,原來一串6小粒就已經有300卡的熱量(!!!!!!!)和差不多14克的脂肪!唉,一串燒賣的熱量雖然和一碗飯差不多,但飽肚感覺就差好遠呢。

街邊串串小食咁危險,咁7-1X鴻X堂叮叮燒賣同蝦餃又會唔會健康少少呢?一齊睇下佢哋嘅營養標籤啦。

7-1X魚肉燒賣100克有235卡路里,仲有接近10克嘅脂肪。呢個魚肉燒賣最大問題唔係佢嘅卡路里,而係佢果個mini標籤...... 我諗我過多十年八載就應該睇唔到D咁細嘅字>.<。
另外,7-1X仲有一隻鮮蝦燒賣,每100克有186卡路里同埋9.5克脂肪。佢同魚肉燒賣都唔係太大差別。
唔好失望住,睇埋呢隻7-1X蝦餃(健康DD之選~!),每100克只有180卡路里同埋6.7克脂肪。雖然相對都係較鹹,但我覺得都可以接受呀。唔通真係咩都唔食得咩?咁做人真係冇乜意思。哈哈,只要唔好成日食就OK~ ^^
最後,鴻X堂叮叮燒賣每100克有356卡路里(!!!!!!!!)同埋10.8克脂肪,可以話係爆肥之選。如果下次真係好想食燒賣,街邊檔同鴻X堂似乎都係次選嘞。
P.S: 有時間我會介紹另一隻相對較健康、喺超市有得賣嘅叮叮龍蝦燒賣敬請多多留意 K For Kitchen嘅update啦。謝謝。
  








4 則留言:

  1. 我很愛吃點心,有咩點心減肥都食到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒樓果D鮮蝦燒賣同蝦餃其實可以食,每次兩粒都OK~ ^^
      腸粉唔落油同豉油都得~ 油菜全走同叉燒包都可以間中食下~ ^^

      刪除
  2. A pretty important functions of one's kitchen are to store, prepare and cook food and to accomplish related tasks including dishwashing.samsung refrigerator not cooling

    回覆刪除
  3. so pleasant assortment never seen such uncommon things kitchen cloths. much obliged for sharing this data.unrefridgerated hard boiled eggs

    回覆刪除