2014年9月11日

愈食愈瘦●水餃篇(CJ Bibigo)

你鍾意食水餃同湯麵嘛? 我好鍾意架! 不過之前見營養師果時,佢地話市面上果D水餃九成九都又鹹又肥(仲會用豬油添呀!!),所以叫我唔好食 >.<,直到呢隻餃子嘅出現。

呢隻韓國CJ Bibigo嘅雞肉水餃,味道OK,最緊要唔好煮太耐,水滾3分鐘就食得。如果你有跟開營養師,呢隻水餃嘅換算方式係每9粒等如1穀1肉1脂肪。係咪好易記呢?下次經開惠康 / 百佳 / 一田,都可以考慮呢款低脂低鈉水餃啊。(網友話新嘅蝦味暫時只係喺一田有得賣~)
低脂好味又唔鹹。
 新嘢~!!!!!  新嘢~!!!!!  新嘢~!!!!!  新嘢~!!!!!  新嘢~!!!!! ^_________^ 尋晚(10/9)例行「巡邏」一田超市果時,竟然俾我發現呢隻比雞肉水餃更健康嘅鮮蝦水餃!!! 第日又多一個選擇啦~
P.S: 我今日煮咗嚟試吓,個人認為絕對係咁多隻味當中最好味嘅,仲有少少似蝦餃添!(成分主要係蝦、椰菜、竹筍、洋蔥、魷魚同豆腐等等。)
其他味道會比較肥少少~~

沒有留言:

張貼留言