2014年9月8日

星期四的奇遇 (4/9) - LC & Nespresso

上星期四是Kay's奇遇日。

話說愛人Adrian想去太古城睇相展,我見唔係太忙就諗住陪佢一齊去行吓。點知......

無錯!我又去咗LC!! 今次係去中環總壇!不過呢個都唔係重點,重點係當我地入到鋪頭唔夠十秒,就有一位熱情誠懇嘅店員走上前,問我係唔係K For Kitchen嗰個Kay!! 開咗個Page五個月,第一次有人認得我。嗰一刻個感覺真係好特別,因為我咁細粒、個樣又平凡,冇諗過會有人認到我。C小姐:多謝你成日咁支持我同埋咁留意我個Page呀!真係好感動。(可惜C小姐想保持低調,我地最終都冇合照。)

上去總壇係因為我之前有d使用上嘅問題,但係店員們真係好熱心,我嘅問題都即時一一得到解決!好感謝有關staff的幫忙啦。:-P

買咁多次LC都冇心去上吓d cooking class~~ 我真係比較懶...... >v<
尋日(7/9)買咗花花碟同兩隻飯碗~


仲買咗左邊嗰set花花小兜兜(5隻)~
奇遇之後,我落咗去IFC嘅Nespresso, 諗住補下貨,順便享受下佢最近做緊嘅一個火熱優惠---> 只需要買8條capsules (by email invitation), 就會有一套cappuccino cup set送!(如果冇email invitation, 就買12條都有得送~!) 天呀!須知道Nespresso d杯杯全部都超靚但又唔算平,買少少嘢就有得送就梗係要去睇睇啦。:-P 敗家mode啟動!!
買咗sleeves of capsules 之後,就去嘆返杯latte先~
我今次就買咗......
1) 上年喺羅馬都買過嘅caramel + choco + vanilla capsules~ 當時係新口味+set裝,之後就可以分開買。呢三隻味比較小朋友/適合女士,因為三個都香香甜甜咁好討喜。
2) 新嘅Cubania set + 專用糖~
3) 另外幾隻我飲開嘅flavours~
Nespresso嘅咖啡,每一粒都不含卡路里!最啱我朝早加脫脂奶同少少代糖飲!抵飲過+好飲過Starbucks果d啦~ ^^"
P.S: 關於Nespresso嘅服務,其實我有好多「意見」...... 不過算啦,我下次會用返個app訂咖啡就算。>.<

沒有留言:

張貼留言