2016年8月8日

【必掃 馬莎 低卡 超市產品 (超多圖)】

絕非廣告·真心用家·為咗寫好呢一篇文·食到我依家喉嚨痛⋯⋯
【一齊行馬莎 之 較健康食品推介】
(超多圖·90%相片攝於2016年8月7日尖沙咀彌敦道iSquare分店)


不如就由早餐穀物開始睇起:
1)全麥塊 $40 /450克


由24種全穀物造的早餐,鹽同糖都不算高。不用擔心不好吃哦,因為根本不會太好吃,哈哈哈!我唔想欺騙大家呀,太好吃的東西,通常都是一個伏。這個早餐算高纖,如果配米奶或杏仁奶,再適量加些新鮮水果、果乾或點點的蜜糖,頓時又會去咗另一個層次...... 講白啲即係唔會太難食 : )。為了健康,建議大家真係要試吓,鼓起勇氣拎去俾完錢,其實已經成功咗一半。
(我平時都有食Weet-Bix $68 / 1.4公斤裝!)


2)Bran Flakes 高纖唔咸係有糖囉 食一碗50克都有兩茶匙糖
含wheat bran, 有豐富的水溶性纖維,又一排毒清腸高手。呢隻計重量好似冇咁抵食,但勝在夠方便,一倒出嚟就食得。





3)另一隻我間中都會食嘅粟米片 Cornflakes
平平地又大大盒,極低脂肪同算係少糖,不過唔算高纖維囉。我通常會混合其他我鍾意嘅穀物早餐一齊食。如果覺得All bran好鞋口,可以買呢隻溝淡。


之前喺沙田分店見到有脫脂同全脂牛奶(佢左邊個牌整錯左)(9/8後補資料: 同系列仲有「低脂奶」)

$25 / 1公升 每100毫升 0.1克脂肪+4.5克糖(牛奶會有天然存在嘅乳醣)

又係喺沙田偷影嘅:非油炸無調味果仁系列 $20-$48(不便宜哦!)


這張相拍攝於鑽石山荷里活廣場的馬莎:$18@
即食蘋果乾提子燕麥粥,一加熱水即刻可以食,每杯只有數十卡。

比較大間啲,位於商業區嘅馬莎,通常都會有幾個呢啲大雪櫃,賣芝士、三文魚同其他海鮮。另一邊嘅雪櫃,有新鮮嘅沙律菜、甘筍、生果、凍湯、小蕃茄、青瓜同意式食品。沙律菜附近,仲會有低脂沙律汁,不過所謂嘅低脂,都有差唔多30%脂肪架。


所謂嘅低脂,都有差唔多30%脂肪架。

4)無內疚感小食系列 / Guilt-free snacking
係咁多款當中,最得我歡心嘅口味有:
  1. 蜜糖燒烤味全穀物脆片(較咸但曲曲地好正)每包126千卡
  2. 酸忌廉扭扭薯片(試過俾佢扭嚟扭去嘅外型整損個口 XDDD)每包89千卡
  3. 芝士洋蔥味薯片(超爆好食)每包94千卡


呢類小食記得都要適可而止,因為佢哋細細包,卡路里雖然唔容易超標,但部分口味嘅脂肪都唔低架。買嘅時候記得要睇下個營養標籤。

千祈唔好以為所有「減脂」「低脂」「減糖」「低糖」嘅產品都可以買好似呢款減脂芝士紅洋蔥薯片咁樣,每100克脂肪都有21.4克⋯⋯ 為咗健康,買嘢之前記得望吓個標籤。


5)今次偷拍之旅嘅重點-- THE ALL NEW ‘EAT WELL’ 系列!
有燕麥餅乾、烤種子、果仁、以至能量棒同各式脆口小食都有齊!
最吸引到我嘅,梗係唔同類型嘅脆脆小食啦!!
香港人生活同工作都咁大壓力,土地問題又未解決,有時都會嬲到想咬人,喺呢個時候我就會開一包食下。










以下為新出小食系列中較健康/好味嘅選擇:(約$12@)
  1. 左上角紅色包裝:南非辣醬味烤豆脆條-- 每包89千卡 及 3.1克脂肪-- 香香辣辣但唔會咸。雖然唔喊,但因為有好多洋蔥粉、蒜粉、香料同煙紅椒粉等等,所以反而超香口同好味,鍾意食辣嘢必選!
  2. 右上角淺藍色包裝:baked potato chips with cheese and chive seasoning-- 每包103千卡 及 2.8克脂肪  芝士味薯片:唔咸口,但勝在芝士味都算足,加上少少chives, 令成個味道都算豐富。
  3. 右下角暗橙色包裝:baked sweet potato crisps with spicy chorizo flavour seasoning-- 每包85千卡 及 1.9克脂肪  微辣番薯片,有咬口,高纖但糖鹽會比上面兩隻略高。
  4. 左下角姣紫色包裝:baked potato crisps with bacon, tomato and Worcestershire sauce flavour seasoning-- 每包102千卡 及 2.5克脂肪  4款當中最咸,又唔太明顯食到煙肉味嘅薯片。番茄味亦都唔太足夠,但好有咬口,可一解「薯片癮」!


6)英式烘餅 Crumpets $40
營養師Mandy大力推介:比一般市售麵包更健康,低脂OK低糖又唔鹹。夾吓三文魚生菜蕃茄芝士青瓜都好適合。每兩塊質感口實嘅包包,先至得214千卡,算係好飽肚又抵食。


7)曬冷!Guilt-free系列!
一大包裡面有五小包獨立包裝,價錢等於買四送一,最啱同同事或者注重健康嘅朋友分享。不過要留意,有部分比較甜,例如朱古力爆谷等等,建議要避開呢啲味道,總之買嘅時候自己睇睇標籤。


8)雪櫃系列:「脫脂」乳酪 $22@

味道非常好,沒有一般代糖吃完之後怪怪的口感。
雲呢拿味75千卡 & 士多啤梨味83千卡
每100克:0.3克脂肪


9)唔好買錯「低脂」系列,因為佢哋雖然低脂肪,但係糖分就高好多架。

(俾大家參考下,低脂蜜桃杏桃乳酪,每100克有11.1克糖)


10)低脂朱古力鬆餅甜品 及 朱古力慕絲:$25@ & $20@


呢兩款外表幾吸引,但由於我唔好甜品,所以冇食過。


11)脫脂希臘式乳酪

幾乎沒有任何脂肪,亦不算高糖,可以一試。除了做早餐或直接食用,還可以用來做沙律、打smoothies和做BBQ時用的甜辣醬等等。


12)飲品類(除了中間的橙汁以外,其他飲品都是近乎零卡路里)

左起:五款當中我最喜歡的檸檬味有氣飲品 $12@
粉紅色的那支,你自己決定飲唔飲,我望到個顏色有少少驚。哈哈。
中間的橙味……你懂的。哈哈哈。
最右手邊的兩支,其實是有果味的水,橙色的那支是有氣的血橙味的水。
有時天時暑熱,我也會敗給這些飲品,但總之不要多喝,因為成份裡頭的東西,都不是你身體需要的。
還有其他味道和大大支較為經濟的選擇。
遇上公司沒有準時發薪的日子,我會吃一包薯片,以平復我想咬人的心情。薯片是昨天吃的,汽水最後也喝了半支,薪金到今天卻依然無影無蹤。
點解做香港人咁陰公?!


***Kay減肥及健康產品代購 https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/

***想睇更多健康食譜 & 減磅貼士,請到:https://www.facebook.com/kaysprivatekitchen/

沒有留言:

張貼留言