2016年8月13日

ʕ •ᴥ•ʔ 減肥必食 • 去水減磅 【豆腐粟米沙律 配 低脂芝麻醬】

想瘦 = 一定係食沙律? = 要好似隻牛咁日日食一大堆菜 + 少醬就OK?(◐‿◑)

呢碟勁fresh + 口感豐富到暈嘅沙律,已經有齊:蛋白質、五穀、菜、同埋優質脂肪!唔單止得300千卡左右,仲可以有助減磅同去水腫
星期六日通常都會有家庭或朋友聚會而要出街食。為咗瘦身或者減輕身體嘅負擔,喺外食前後,可以食返啲健康餐、沙律餐或者減鹽餐等等平衡返㗎。
左邊細細嘅甜品【🇯🇵森永🍮低糖吉士 / 低糖🍵綠茶布甸】
呢隻甜品每杯少過1茶匙糖~ 仲只有65-72千卡~ 宜家(12/8/2016) 一田減價中🎈每杯$9.9

部分百佳都有森永產品架
森永
仲有出牛奶布甸 及 森永大滿足吉士🍮布甸
都做緊減價 $14.9/1杯 🍴 $27/2杯
講返呢個沙律先:
1)醬汁:我經常推介嘅呢款日式低脂麻醬係~另上~嘅
唔好倒晒落個沙律度食呀,一來以免佢好快就因為菜裏邊嘅水份而變得「稀Lau Lau」,二來可以「襟」食啲 + 清楚控制到每餐食1-2湯匙(我就最多只會每餐食1-2茶匙),如果唔想食呢隻汁,其實仲有大把選擇架,詳情可以上我個blog/搵我嘅第二本書睇睇。

2)豆腐:豆腐有豐富嘅蛋白質,加埋佢落沙律度,咁就唔會因為減肥而令到肌肉流失。如果因為減肥而冇晒啲肌肉,最後只會變成skinny fat~~
仲有喎,呢款豆腐係「新生精神康復會」嘅出品,唔止好味(唔似某啲大牌子落九萬樣嘢,令到個口感超怪同無益)、有機同無防腐劑同添加劑,仲好有意義㗎!(購自一田 $14.5-$16.5@ 各大超市有售)
新生精神康復會網站:
http://www.nlpra.org.hk/b5_service_vocational_products.php

3)點解加粟米?聰明嘅你當然知道,粟米係五穀。如果之前食多咗飯意粉壽司之類,咁下一餐自己酌量減返少少,食返一條半條粟米就OK。粟米唔單止又甜又有咬口,仲可以有效幫身體去水腫。唔好完全skip五穀,會搞到自己無晒精神好「謝」㗎。

4)加拿大彩椒:癲咗咁好食!話你知,我係食肉獸,好少可有蔬菜會令到我食到上癮。(除咗皇帝菜 = 永遠No. 1) 如果想令自己食多啲蔬果,我覺得秘訣就係要買一啲真心好食嘅 + 用自己鍾意嘅烹調方法 (*^_^*)!否則,食兩啖自己都冇癮,仲點可以午餐晚餐各兩碗菜⋯⋯

5)加少少非油炸無調味果仁:千祈唔好以為減肥就儘量唔好食脂肪;相反,喺沙律上面加少少果仁(我加咗花生),唔單止將沙律嘅營養價值同味道即時 x 10~!! 研究顯示,適量進食果仁,仲會加快減磅嘅速度!!係呀,身體就係咁奇妙,想知點解嘅話,自己上Google睇啦。哈哈哈~~~~~(呢篇嘢已經太長,相信冇乜人會睇到呢度。):-P

最最最後(超長氣der~~)如果你唔想食花生,你仲可以加其他果仁,甚至係少量果乾。加無花果或者少少提子乾都好對味㗎!總之,沙律一啲都唔悶,仲可以勁有咬口、好食同營養均衡添!
♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
Like我的 Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
我的著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
加入《Kay減肥及健康產品代購谷》

♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡

沒有留言:

張貼留言