2014年9月9日

用LC鑄鐵鍋煮嘢食真係會好味D?? (蒸雜菜&蒸蟹)

上個星期日放學之後,我見剛開學唔係太多嘢做,就即刻飛咗去學校附近嘅LC專門店度敗家!好多朋友叫我等開倉先出手,不過我驚到時可能會冇呢啲貨色呀(藉口?! ^^);加上我係一個極心急嘅人,所以都決定今日買住少少Stoneware至止住渴先。>v<

好多人都會好似我一樣有一個疑問—「用鑄鐵鍋煮嘢食,係咪真係會好味D架呢?」

其實LC白色琺瑯款嘅鍋,真係好適合做燉肉、滷水同埋慢燉等等嘅菜式,因為佢最能夠保持食物嘅原汁原味,而且可以連鍋上桌,的確非常靚仔!仲可以洗少一隻碟添!(不過D鍋真係重,我有時邊煮邊舉當做咗gym, 順便修吓手臂D線條! >.<)

咁我平時又會點樣用白色琺瑯嘅鑄鐵鍋呢?除咗炆、燉嘅菜式之外,我最常做嘅就係蒸雜菜!用呢種鑄鐵鍋嚟蒸食物,基本上可以唔使點加水直接蒸就OK。平時我會加少少油、鹽/蒜蓉/香草一齊蒸。只需要十分鐘,所有嘅雜菜都會又香又甜,而食物嘅水份亦都保存得非常之好!可以話係一試難忘!同普通隔水蒸嘅效果真係差好~~~~~~~~~~~~遠!:-P


蒸好嘅食物依然冇變色。
我而家連蒸蟹都會用LC!!
如果用一般嘅蒸法,可能會令蟹肉變得比較'un'~ 如果用LC,咁大隻蟹(約斤半)就蒸8分鐘,再焗3分鐘就食得!用咗呢個方法之後,每次蒸好嘅海鮮都總係好鮮美同嫩滑架!!

至於黑色嘅鑄鐵鍋就好適合大火快炒嘅菜式,鍾意食香口食物嘅朋友就要留意啦。其實鑄鐵鍋傳熱快,又夠保溫,冬天真係特別啱用!我就用過黑色鑄鐵鍋做過韓式泡菜燒餅同烤肉同菇菇。

最後,LC又colourful又靚嘅外表當然就係吸引我嘅原因之一啦~ 不過如果唔實用,幾靚都係冇用~~ 煮食最緊要開心,我諗我好可能會將成個廚房轉晒用LC~~ 希望9月真係會開倉,而我又可以搵到心水啦~ ^v^ 否則就日•本•見•嘞!
呢三星期以來嘅收穫。
尋日(7/9)敗嘅stoneware~~
頭兩次嘅收穫。

4 則留言:

  1. 如果您用埋32媽咪, 包您話仲正!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人都大讚媽咪鍋,其實想請問一般係點樣用多加呢?😉謝謝。

      刪除
    2. 因為它獲氣好夠,主要用來爆炒,短時間內炒好d食物,例如炒菜心,兩分鐘內可上碟,而且不用加任何調味用品,可以食到原汁原味的菜味,真係好正,但相對蒸,那就要多少少油,但媽咪煲,真係家中必備的��

      刪除
    3. WAH~!!!! 多謝你嘅TIPS呀!!! 我真係要好好考慮下!!! 又多一樣嘢想敗嘞......

      刪除