2017年1月1日

【香蕉朱古力蛋糕】 (預備時間: 只需5分鐘) (無須打蛋器 無牛油 低糖版)

新一年又到了,KAY祝願大家都健康喜樂;而體重同體脂就當然都要快快「落落」啦。(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎) 

過去一年有好多好錫我嘅朋友,帶俾我多不勝數嘅愉快回憶。為咗一一答謝佢哋,我決定今年會努力煮多啲好餸俾身邊人,再同大家分享多啲唔同嘅食譜,希望人人都可以透過健康美食,忘卻生活上嘅煩憂+用食物傳遞愛。

下面呢個食譜極簡易,大人同小朋友都一定會鍾意。預備時間只需要5分鐘,零失敗,唔好食歡迎返嚟鬧我。( ̄∇ ̄)

#想減肥或者想知點可以食得健康啲歡迎隨時喺FB PM我
#我會一如以往咁好努力解答大家嘅問題
#分享食得健康嘅心得係我開設K For Kitchen嘅Page嘅目的



材料 (共8小杯·每杯約130千卡@)
熟香蕉 2隻(淨肉約200-240克)
大雞蛋 2隻(共重100克)
低筋麵粉 110克
泡打粉 1茶匙
植物油 20克
(唔落都焗到㗎 係會乾啲囉)
鹽 ⅛茶匙
(好少已經夠 純綷帶出甜味)
糖 2-4湯匙
(如用有甜味嘅朱古力粒 就可以再落少DD糖)
(微甜)入爐黑朱古力粒 適量
香草精華½茶匙
 (增加香氣·不喜可略)

做法

  1. 預熱焗爐至170度。
  2. 將香蕉壓成蓉。
  3. 混入雞蛋、植物油、香草精華、糖和鹽拌勻。
  4. 加入泡打粉拌勻。
  5. 分兩次加入低筋麵粉,然後輕輕拌勻後即可入爐。
  6. 焗20分鐘左右至全熟即成。(如用較深容器的話,請相應增加烘焗的時間。)

小貼士
1. 出爐前,可用竹籤插入蛋糕裡,沒有任何黏附物的話,即代表蛋糕已經全熟。
2. 低筋麵粉可以用相同份量嘅原片大燕麥代替。
3. 鍾意嘅話,可以加1湯匙嘅奇亞籽。
4. 如使用代糖,請選擇可烘焙的款式(Splenda)。份量方面,由於每款代糖的甜度不一,最好先查看包裝說明,或在入爐前直接試試麵糊再自行調節一下。
♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
Like我的 Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
https://www.facebook.com/kforkitchenhk
加入《Kay健康及瘦身產品代購》
Bookmark K for Kitchen 瘦身廚房 Blog
http://kforkitchen.blogspot.hk/
我的著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》


♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡

沒有留言:

張貼留言