2017年1月23日

【結婚12周年禮物— 蘿蔔糕 (附新食譜)!】

話說愛人Mr Funny真係好鍾意食蘿蔔糕,所以我又做咗另一個蘿蔔糕食譜啦(2017版)(佢瘋狂到一個地步係,當我話要送啲蘿蔔糕比鄰居同朋友,佢反問我咁做有冇覺得對佢「不忠」!╮(╯▽╰)╭  咁好啦,我唯有等睇佢每朝都用蘿蔔糕做早餐直到年初十啦!哈!)

今年有廚師機幫手,切2斤幾蘿蔔只需要1分鐘。從此以後,乜糕物糕放馬過嚟啦 ( ̄∇ ̄)


不過,點解我又要做另一個蘿蔔糕食譜呢?因為之前睇報紙見到 周中師傅 點評蘿蔔糕,佢話食蘿蔔糕最緊要有 蘿~ 蔔~ 味~ 師傅又講得啱喎!加上我今年唔想食豬肉,所以就做咗以下呢個新食譜。

效果絕對可以媲美有臘腸、臘肉嘅蘿蔔糕。鍾意食臘味嘅朋友,照樣可以用下面嘅食譜,加返兩條臘腸同少少臘肉,再減少少蠔油就冇問題。


雖然話周街都有蘿蔔糕賣,但自己用心整嘅無論係品質同味道都一定係最好!$200細細舊機做工廠蘿蔔糕,點都比唔上親手做嘅咁有溫度。好啦,食譜嚟嘞~!
【材料 (可做 6吋 圓形 錫紙模  4底)】
白蘿蔔 粗+幼條(見圖)2300克 (刨絲後重量)
乾瑤柱 適量 (我用咗 80克 左右)
蝦米 適量 (我用咗 1/3碗 左右)
乾冬菇(大)10-12隻
淡口菜甫 2湯匙
乾蔥 1大粒 (切絲)
油 1-2湯匙


【粉漿】
粘米粉 290克
鷹栗粉 10克
浸海味水 150-250毫升

(視乎煮好蘿蔔的出水量而加減)


【調味料】
麻油1湯匙
糖 1湯匙
蠔油 3湯匙
菇粉/雞粉/鮮味粉* 1湯匙
鹽少許
胡椒粉 適量 (強烈推薦「手標牌」)





當日機切的大小,口感好適中。


【做法】

  1. 冬菇、蝦米和瑤柱沖乾淨再浸過夜。之後全部切粒。留起約150-250毫升的瑤柱/蝦米水備用。
  2. 蘿蔔去皮洗淨刨成粗及幼條。(不要切/刨得太幼否則會無口感。)
  3. 菜甫洗淨切蓉。(不喜可略)
  4. 平底鑊中加1湯匙油及乾蔥絲。
  5. 炒香蘿蔔以外的所有材料。(可留起約¼的冬菇、蝦米和瑤柱做裝飾)
  6. 盛起已炒香的配料備用。
  7. 煮蘿蔔約10分鐘直至蘿蔔軟身出水。(可加蓋焗至大滾並冒出水蒸氣)
  8. 加入全部調味料及已炒香的配料並關火。
  9. 從鑊中倒出煮蘿蔔出的水於一大盆中並倒進粘米粉混合成粉漿。
  10. 把混合好的粉漿倒進鑊中並快炒至兩者完全混合。(可視乎情況加適量備用的浸海味水。)(我比較喜歡傳統「炒粉」的做法,因可視乎蘿蔔煮起後的出水量而調整水份,成功機會大大提升。)
  11. 可試試成品味道是否足夠,否則可再加調味料。最後,加一湯匙麻油令蘿蔔糕更滑口。
  12. 把蘿蔔糊倒進容器中。有需要的話,可以先蓋微波爐保鮮紙或錫紙以免令糕面被蒸氣弄到水汪汪。
  13. 以中大火蒸50-60分鐘即可。(視乎糕的厚度而定)
  14. 喜歡的話,可以加入炒香了的白芝麻及蔥或芫荽等配料。

【小貼士】

  1. 網上做蘿蔔糕的食譜有很多,我這一個比較健康清淡,絕對是吃得到蘿蔔味的真•蘿蔔糕。
  2. 蘿蔔糕蒸好之後,可以插一支牙籤看看是否有粉漿黏附着,沒有的話則表示已全熟。(如有透明的粉漿黏附着也代表已全熟)
  3. 蘿蔔糕剛蒸好的時候表面看起來會有少少濕潤。不用擔心,完全放涼之後可以蓋好放到雪櫃。隔天蒸/煎來吃會更美味呢。

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen 瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身代購》https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言