2017年1月13日

【出街食乜好-- 雅·悠蔬食】

由於我幾乎日日自己煮,加上天生嘅個性就係奄尖腥悶(*≧ω≦),所以真係比較少出街食。亦都係因為咁,我喺度推薦俾大家嘅餐廳,各位都可以放心試,保證服務同食物嘅質素都有返咁上下。
先睇尋晚gathering嘅菜式先:


前菜

四喜烤夫

(烤夫係我最喜愛嘅前菜頭三位!)
前菜
柚香紅菜頭蘋果拌合桃
(蘋果染咗紅菜頭天然嘅紅色,成個沙律勁fresh勁清好juicy!)

前菜
麻醬沙薑豆絲粉皮
(細個成日去醉瓊樓沙薑雞,但醉翁之意不在雞,而係碟沙薑!呢個前菜將我最鍾意嘅沙薑混落啲粉皮度,簡直錯到離晒譜!╮(╯▽╰)╭ 因為佢冇可能只係一個前菜,佢咁好食!!我好希望佢有朝一日會吐氣揚眉變成主菜,等我一個人叫一碟獨食開心吓。(*≧ω≦)

湯品
菠菜忌廉桃膠濃湯(冇相添)

(其實我係唔太鍾意飲湯嘅)

竹笙紅棗蓮子百合黃耳燉湯
(雖然話唔鍾意飲,但呢個燉湯真係真材實料夠晒火候,我都全部飲晒!席上仲有朋友表演咗連飲兩盅添。)

招牌菜
蜜汁脆鱔

(炸嘢好難唔好食,呢個仲要加埋蜜糖同埋陳醋,鍾意呷醋嘅朋友千祈唔好錯過)



招牌菜
香芒牛油果苜蓿芽手卷

(⋯⋯望落去好悶嘅一個招牌菜⋯⋯ 但一啖咬落去之後,我即刻睇下枱面仲有冇多一舊俾我encore!)

招牌菜
鹽酥靈芝菌

(個名比較平實,但你睇張相就應該想像到究竟有幾好味。想像唔到?咁你自己要去試吓,唔好食返黎鬧我。( ´▽`)

招牌菜
松露薯蓉焗大啡菇

(焗大啡菇我自己都成日整,但加埋松露同薯蓉都係第一次試)

招牌菜
大啡菇黑松露薄餅
(大家一路睇到呢度,有冇已經覺得開始飽呢?(*≧ω≦) 係呀,仲未到主菜㗎!多人一齊食飯就有呢個好處,大家不妨呼朋喚友一齊嚟,可以食多幾個餸。)

主菜

和風牛肝菌野菜忌廉扁意粉
(牛肝菌 + 忌廉,淨係呢配搭,已經令人好回味!)

主菜
椰香鮮茄冬蔭功意大利飯 配 香酥蒟蒻

(我鍾意所有酸辣、同有香茅、南薑、青檸味道嘅泰式食物!)

主菜
青咖喱野菜猴頭菇 配 印度薄餅 及 珍珠糙米飯

(冇肉嘅青咖喱都一樣咁惹味!)

主菜 栗子紫薯牛油果鮮豆包焗千層闊麵
(覺得會比較普通但依然非常有驚喜嘅闊麵,天然嘅甜味萬歲!)

甜品

芒果椰汁糯米飯

(經典之中嘅經典,再飽都要食晒!)
宇治抹茶紅豆豆腐布甸
(我其實唔太鍾意食綠茶嘅嘢)

甜品
紅棗乳酪蛋糕
(用紅棗天然嘅甜味同顏色做出嚟嘅蛋糕真係要俾十個讚!我飽到反眼都全部食晒!搵日都想試用紅棗做蛋糕同甜品)


哎呀,唔記得咗講,呢間其實係一間素食餐廳,仲要係一間無用任何素肉或植物肉嘅餐廳。香港嘅素食喺近幾年已經靜靜地起咗翻天覆地嘅革命。以前嘅素食根本就係 = 超油、超炸酸齋咖喱齋麵筋炸腐皮素蠔油同一堆唔同顏色嘅汁。但喺雅●悠蔬食,你一定會有另一番體會。嚟緊新年,如果想食green啲,可以考慮吓食餐素吖。

餐廳:雅●悠蔬食
地址:尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈3樓B號舖
電話:3706 5827
$$$$:晚餐$228起 (5道菜)

#記得預先訂位 #晚晚都爆 #侍應超友善 #老闆娘更加隨和得不得了 #愈成功愈謙虛愈和善 #值得學習 #素食 #雅·悠蔬食 #悠蔬食
♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
Like我的 Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
我的著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
加入《Kay減肥及健康產品代購谷》


https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/
♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡※♡

沒有留言:

張貼留言