2017年1月16日

【敗家Kay買廚師機•Wall Street湯圓班順利完成•Green Common素蘿蔔糕】

敗家Kay買廚師機】
新一年好身痕,成日都想買啲嘢。左揀右揀之後,我揀咗Bosch嘅廚師機!愛人叫我買嘢要「攻頂」,以免之後覺得唔夠用會後悔。有佢呢句說話我就安心晒嘞,我最後揀咗MaxxiMUM系列裡面嘅MUMXL40G!佢呢個系列寫明係「專業廚師級」,好明顯係俾我呢D成日幻想自己係大廚嘅人用啦(*≧ω≦)
MaxxiMUM 裡面嘅 MUMXL40G (網上圖片)
可能因為佢唔會再出呢個型號?!官網寫就寫$6,988,但網上訂就平好多,$5,XXX成交!仲送貨+送書+送一堂學點用部機。(百老匯呢排用匯豐卡都有優惠,但呢個級數做減價嘅就只有MUMXL10TGB,減完都要$3,988仲要得3件配件,其他所有額外嘢都要另外加錢再配,實在好唔化算。)
唔抵嘅所謂「優惠」@百老匯
廚師機應該星期四會送到嚟,到時再同大家報告究竟佢好唔好用吖。我最想即刻整Robert Go、裸麥麵包、同戚風蛋糕!諗起唔洗手磨蘿蔔同自己打蛋白同麵糰就已經覺得好興奮!(*≧ω≦) 但究竟呢部機,會唔會好快又俾我打入冷宮同封塵呢?!大家要拭目以待。哈~~

【Wall Street湯圓班順利完成】


準備中~

呢一組同學合作無間哦~~

擺碟靚到暈嘅同學~

超多謝Wall Street提供場地+勁友善嘅staff x 10~!!

好有天份嘅同學 x 2~!

有同學仔巧遇返自己嘅中學同學~!! >v<

今晚識到好多同我一樣傻更更嘅朋友~ ^^

見到大家好enjoy, 我都好開心~


整湯圓真係超好玩~ 搓吓搓吓,有得玩又有得食~! 星期三銅鑼灣見!

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen 瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言