2017年1月9日

賀年桔仔湯圓食譜


仲有三星期就係農曆新年,團年同元宵都一定要食啲湯圓先好意頭。今次做嘅桔仔湯圓,寓意新一年大家都大吉大利,雞年愈搵愈多!下星期會去Wall Street一齊嚟玩免費班嘅朋友,不妨先看熟食譜,到時就可以大展身手啦。(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)
(唔好俾長長嘅食譜嚇親,做起嚟其實相當簡單㗎!)
當日我戴手套搓有少少wrinkles, 煮熟咗就靚仔晒~! ^^


材料

糯米粉 200克

滾水 90克*
冰水 60-65克*
(*留意單位是「克」)
老薑 數片
片糖 適量
芝麻餡20份
(也可以用花生醬、紅豆蓉、Nutella朱古力等等)
(市售或自煮的也可)
糯米粉及 油 各少許(防黏碟黏手)
食用色素 橙、綠、啡 各少許
(烘焙店有售)
手套 1對(處理食物用)


K for Kitchen瘦身雜貨店 (已開業~! ^^)
以後可更方便買到低卡小食及各皇牌減肥補充劑。
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
K for Kitchen 瘦身雜貨店 (有超多瘦身零食、減肥皇牌產品、養生茶飲等等)
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

做法
  1. 將90克滾水 (可增加粉糰的煙韌度) 和糯米粉用匙羹充分拌勻。
  2. 先加入60克冰水,並用戴上手套的手拌勻粉糰。(太黏可先塗上一點油)
  3. 數分鐘至粉糰 (共重345克) 黏手、不太乾或太濕。請視乎需要慢慢再加冰水或點點的粉(記著要有耐性,水或粉都要慢慢加。這個步驟尤其重要,成功的粉糰手感應像 “Play-Doh”「奇樂膠」
  4. 取20克的白粉糰,加2-3滴啡色食用色素拌勻備用。色素要逐少加添,否則麵糰太濕會很難操作。此外,粉糰煮熟後也會變深色,色素不宜過度添加。粉糰完成後,記緊要用濕毛巾或保鮮紙蓋好。
  5. 重覆步驟(4),今次用2-3滴綠色食用色素做一份20克的綠色粉糰。
  6. 取橙色色素,加入餘下的白色粉糰中。把顏色混合好後,將其分成每粒約15克的小粉糰(共20粒)。
  7. 從冰格中取出芝麻餡料
    (可自製或於南貨店 / 九龍城買),把橙色粉糰包住芝麻餡再搓圓封好備用。(請蓋上保鮮紙)
  8. 取啡色粉糰,分成小粒。搓圓後再搓成短小的柱體並黏在橙色湯圓上。(可視乎需要用極少份量的水把它們黏合。)
  9. 取綠色粉糰,分成小粒。搓圓後,先搓成短小的柱體,再搓成上尖下闊的圓錐體。
  10. 稍稍把圓錐體壓平,放在橙色的湯圓上成為葉面。用牙籤在上面畫出葉的紋理。
  11. 煲一煲滾水,放入老薑和片糖。
  12. 水滾後收中小火,放入湯圓並稍為攪拌以免黏底。
  13. 湯圓滾至浮起後再滾30秒即成。


小貼士

  1. 不喜歡用食用色素的,可以用南瓜、抹茶粉、竹炭粉、紫薯、紅菜頭等等的天然色素代替。(已另寫食譜分享做法)
  2. 不同牌子的糯米粉的吸水度不同,請視乎需要加減粉或水量。(以上食譜用的是「三象牌」
  3. 食用色素要逐少加添,以免太濕影響造型。下色素前要留意,顏色粉糰煮好之後會變深。





沒有留言:

張貼留言