2017年2月13日

【玫瑰花型蒸素餃 配 自製超惹味 麻 酸 辣 汁】

情人節有人自學結他彈歌仔我聽 (*≧ω≦),可惜我冇音樂天份,咁就唯有繼續用食物傳遞我嘅愛啦。

超級推薦食譜裡面超正嘅《超惹味麻酸辣汁》,有機會可多做一啲留嚟配撈麵或配蒜泥白肉等等嘅菜式。
呢款高纖、餡料顏色豐富嘅餃子本身冇任何調味,瘦身中嘅朋友都好啱食。小朋友同老人家食嘅話,記得唔好用辣榨菜就OK~~


材料 (可做6隻蒸餃)
餃子皮 24片
重點:手搣超甜粟米 & (雙辣)榨菜 

餡料材料
手搣超甜粟米粒 2-3湯匙
甘筍粒 2-3湯匙
紅綠椒粒 2-3湯匙
(雙辣)榨菜 2-3湯匙
蔥花 適量
**餡料的選擇和份量:隨意**


麻酸辣汁材料 (可做100毫升)
白醋 1湯匙
辣椒油 適量 (可略)
糖 1湯匙
(素) 蠔油 1湯匙
麻油 2湯匙
芝麻醬 2湯匙(我用日式「金」字牌低脂芝麻醬)
生抽 3湯匙
白芝麻 2湯匙
花椒 適量 (不愛麻麻感覺的可略)
八角 適量

做法
  1. 洗淨所有餡料並切細細粒。
  2. 把4片餃子皮平排開放好。(留意每塊也要疊着前面那塊的一半)
  3. 將適量的餡料放中間。
  4. 稍為用清水弄濕餃子皮會比較容易令餃子和餡料互相粘著,並方便之後封口和捲起。
  5. 把餃子皮上下對摺,再由左至右捲起。
  6. 捲好之後稍稍整理餃子皮,令它的外型似一朵玫瑰花。
  7. 如果想有高低的層次感,捲的時候可以不用捲得那麼工整 (如圖)。

  8. (水大滾後)把餃子隔水蒸10至12分鐘即可。
  9. 醬汁做法:花椒及八角用滾水沖乾淨之後抹乾。取一小煲燒熱麻油,爆香花椒及八角後取出並關火。之後加入所有麻酸辣汁材料拌勻即成。



小貼士
  1. 餡料份量隨意,用剩的材料可以用來炒粒粒明天帶飯炒麵炒烏冬。
  2. 食譜中的麻酸辣汁超正!可一次過多做一點配撈麵或配蒜泥白肉等的菜式。
  3. 可按個人喜好於餡料中加入免治豬肉,並酌量增加蒸煮的時間。

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen 瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身代購》https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

1 則留言:

  1. 這個醬汁的確不錯啊!我用它配日本蕎麥麵來吃,都很夾!

    回覆刪除