2017年2月28日

【無牛油·無負擔·健康花生曲奇(素)】


整曲奇唔使落牛油?係呀!我整嘅曲奇絕少用牛油,而且用嘅糖同配料都同普通嘅食譜有少少分別,有興趣一定要試吓,唔好食可以返嚟投訴我 ╮(╯▽╰)╭。我知大家都好忙,不過唔使擔心,呢個曲奇成個製作過程唔超過5分鐘,只需要煮個麵嘅時間就可以放入焗爐等食嘞。♪(´ε` ) 做俾自己或者小朋友做茶點都好合適。


材料(可作約20小塊)
芥花籽油 / 橄欖油(可受熱170度為佳)45克
糖 30克(推薦:原糖 / 有機椰子花糖 / 或任何有機、低升糖指數的糖:有相)
鹽 極少量
無糖豆漿 / 奶 2-3茶匙
花生粉 / 黃豆粉 / 合桃粉 25克
低筋麵粉 85克
花生碎 / 合桃碎 適量
(推薦:原糖 / 有機椰子花糖 / 或任何有機、低升糖指數的糖:有相)
做法
  1. 將頭四樣材料混合。
  2. 拌勻之後,加入花生粉和低筋麵粉。
  3. 焗爐預熱至170度。
  4. 如粉糰太軟身難以造型(尤其在夏天),可先放雪櫃(下格)30分鐘再操作。
  5. 把粉糰分成約20份,並加上花生碎(如圖),放入已預熱至170度的焗爐(中層)焗16-17分鐘左右即成。
  6. 焗好之後請放在架上放涼待曲奇變脆身。





小貼士

  1. 不同品牌的花生粉或黃豆粉的吸水程度不同,可視乎情況稍稍加減無糖豆漿的份量。
  2. 用食物手套混合材料和為餅乾造型會比較方便。


※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen 瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身代購》https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)

※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言