2016年2月3日

【易整好味又健康·七彩撈起及電飯煲糯米飯】+ 【拜年小貼士】 + 【食完之後----> 勁後悔 ---->好驚又肥咗----> 又再食......】

【易整好味又健康·七彩撈起及電飯煲糯米飯】
好在前兩日有朋友問起,我仲有冇做過啲乜嘢同新年有關嘅健康菜式,呢個都算係其中之一。當然,唔落臘腸就更加好,不過新年就下其他親戚朋友我都會落一條半條。
如果想攞個好意頭,年初一可以整一大碟「撈起」吖!材料當然就好百搭,我會建議:
甘筍絲、冬菇絲、紅椒絲、青瓜絲、紫薯絲、粟米粒、豆乾絲、柚子、素雞絲⋯⋯ 呢碟撈起唔單止色彩豐富好意頭,仲包保健康有益!食飽仲會覺得滿足有營又健康。(去朋友屋企整一大份一整食啦~)
【拜年小貼士】
新年就到,如果你都準備緊禮物同朋友拜年,不妨考慮一下,唔好買朱古力同糖果,可以考慮買吓生果或者類似壽桃牌盒裝嗰啲麵咁吖。
【食完之後----> 勁後悔 ---->好驚又肥咗----> 又再食......】
如果想食湊熱鬧食吓金莎,記得每1粒都含有75千卡、5克匙油同5克糖,食3粒已經係一碗飯嘅卡路里。(可以嘅話,唔好食OR食1粒再食啲腰果同2個生果其實仲開心有益~ 費事食完之後又後悔,後悔完之後又怕肥…… 你明嘅。^^) 同一道理可apply落其他糕點同肥膩食物度。
最後,新年嘅時候,每逢食嘢之前,先飲兩杯暖笠笠嘅熱茶或者熱水,咁猴年就一定會肥少啲、開心啲啦。我承諾新年期間,我一定會嚴格執行健康飲食,希望大家都一齊努力啊!

http://kforkitchen.blogspot.hk/2015/02/blog-post_2.html

沒有留言:

張貼留言