2015年11月9日

低卡雜錦小炒(素食)

***食少啲肉,唔單止會對地球好啲;食多啲纖維仲可以幫我地吸走多餘嘅脂肪排出體外架。所以,記得每日都要儘量吸收足夠嘅纖維啊!



我以前係食肉獸,宜家為身體為地球同動物,有時都會間中食吓齋。今次呢味餸好味都暈,屬於第二日帶飯都仲咁好食嘅類別!呢輪又同同事夾份訂返曉峰有機菜,試咗包我好憎食嘅荷蘭豆⋯⋯ 嘩!好好味呀~~~~~(味吉洋一tone)(年紀大,口味原來真係會改變架!荷蘭豆宜家做咗我最新嘅best friend~!)


而秋天呢其實係品嚐蓮藕嘅最佳時節。(講起秋天,好耐冇見,唔知佢去左邊,今日真係好熱哦~!) 蓮藕飽肚,有膳食纖維同丹寧酸等等,可以幫我地抗氧化同促進胃腸蠕動。木耳嘅益處就更加唔洗我多講啦~~ 希望大家諗帶飯帶咩餸好嘅時候,考慮下食多D飽肚嘅菜啦。


材料
年藕1段(手心大)
貓耳朵或普通木耳1把
荷蘭豆1碗
紅蘿蔔1舊(手心大)
粟米芯8-10條
薑、乾蔥適量


調味料
油1湯匙
蠔油2-3湯匙
味醂或酒1湯匙
麻油少許(可略)


做法
  1. 貓耳朵洗淨浸軟。
  2. 年藕和紅蘿蔔切極薄片。
  3. 荷蘭豆和粟米芯洗淨備用。
  4. 用一湯匙油起鑊。
  5. 爆香薑和乾蔥。
  6. 先放蓮藕貓、耳朵和紅蘿蔔炒一炒。
  7. 加入少許清水再上蓋,以中火煮五分鐘至八成熟。
  8. 加入蠔油、味醂、荷蘭豆及粟米芯。
  9. 再上蓋煮約三分鐘。
  10. 待所有材料熟透之後,加入少許麻油即可上碟。


小貼士
1. 糖尿病患者同容易胃氣脹嘅朋友請限量進食年藕。
2. 年藕係澱粉類,該餐可考慮減飯。
3. 如果唔切薄片,就請酌量增加烹調嘅時間。

沒有留言:

張貼留言