2015年11月11日

【Kay第一次收到贊助之 ● Meyer美亞CIRCULON朱古力圈圈鍋】

謝謝美亞送我的新鍋具,耶耶耶!
我嘅煮婦魂又被燃燒到七樓咁高嘞!有冇人同我一樣,收到廚房用品會開心到癲咗?

Anyway, Meyer呢個朱古力圈圈鍋,標榜嘅係底部高低坑紋圈圈嘅專利設計,想搵隻萬用健康易洗嘅鍋,呢隻的確係不二之選!

我用呢個鍋煮咗無油煎蛋、低脂宮保雞件同炒雜錦(素)等等。用咗一段時間,我想講:😽「我想搵隻呢啲易用嘅健康鍋好耐嘞!!」

喺未詳細介紹個鍋之前,先同大家分享宮保雞件個食譜先吖。

低脂宮保雞件(3-4人份)
宮保雞丁屬於多油重味嘅菜式。但今次嘅做法,完全不用油炸,靠呢個鍋嘅專利凹凸紋設計,先將低脂嘅雞件煎香,再靠花椒油同其他調味料,做出酸酸甜甜輕麻醒胃嘅效果。

材料
急凍雞髀3隻(請凍肉店切件)
(雞上髀去皮:屬非常低脂部分、香滑又好味!)
乾辣椒適量(唔辣,取其色澤)
薑5片
乾蔥3粒
蒜頭3瓣
蔥段適量
花生/腰果適量

醃料
豉油1.5湯匙
麻油1茶匙
胡椒粉適量
生粉適量
糖1茶匙
水2-3湯匙
(打水令雞肉更香滑)

醬汁
生抽1湯匙
糖1湯匙
烏醋1湯匙
酒1茶匙
花椒油1-2茶匙(取其麻香,不喜可略)
(如果冇花椒油,用一湯匙花椒代替亦可。)

做法
1. 用一至兩茶匙油起鑊,爆香乾辣椒、薑片、乾蔥和蒜頭。
2. 加入雞件,用中大火兩面各煎三分鐘。
3. 加一湯匙水,上蓋焗至雞件九成熟。
4. 加入醬汁煮一至兩分鐘。
5. 最後,加入蔥段和花生即可。
有關美亞呢個朱古力圈圈鍋:
*獨特的底部高低坑紋圈圈專利設計,有效減少油脂攝入;
*高低坑紋可減少油脂吸附在食物上,煎完食物之後的油脂,會流向凹槽,變相又食少啲脂肪;
*煎/煮完嘢之後,可直接上枱,清洗也極容易。
*11月30日前,喺美亞觀塘旗艦店、各大百貨公司及超市專櫃購買CIRCULON朱古力圈圈鍋系列,都有七折優惠。(適用於任何爐具)
(我用呢款30.5cm 未折前係$1099)

沒有留言:

張貼留言