2014年11月11日

《減脂消腩滑腸紅米炒飯》

知道《消腩鍋》未必能夠滿足大家,再來一個每星期可減最少一磅*嘅《減脂消腩滑腸紅米炒飯》俾大家,好冇?^o^


減肥可以食澱粉質?!梗係可以啦。澱粉質好重要,食唔夠會好down、諗嘢慢,做乜都無心機架。

理想的餐單應該有足夠的澱粉質,好似粥粉麵飯、栗子、蕃薯咁樣。如果想食得健康,仲可以選擇糙米飯、十穀飯、燕麥飯或者紅米飯等等。因為這些飯都是高纖的,容易有飽肚的感覺。個人經驗:減磅期間吃不飽的話,反彈力會很大,容易在餐後吃過不停,到時反而會得不償失,大大增加復胖的機會。

呢個飯比較清淡,初食可能唔容易習慣,但記著食完會又瘦又健康就會適應到^_^。另外,由於用油量極少,要炒得成功就需要一隻不黏鍋。如果未有一隻好鑊的話,非常鼓勵大家買一隻,那是對自己和家人健康最好的投資呀。現在看看材料和做法吧。
考考你:Kay拍材料照時漏了甚麼?^__^  Kay = 大頭蝦一名。
材料 (1人份)
露筍粒1/2碗
帶子4粒/蝦6隻
粟米粒3湯匙
菇(任何)1/2碗
紅米20克+白米60克
(即一平碗飯左右)
薑蓉1湯匙
蒜蓉1茶匙
(減鈉)鹽1/8茶匙
糖少許
油2茶匙

做法
1. 用一茶匙起油鑊,爆香薑蒜蓉。
2. 加入粟米、露筍、菇和帶子略炒。
3. 兩分鐘後盛起材料備用。
4. 再下一茶匙油炒飯。
5. 待飯熱透後,加入剛才炒過的材料同炒。
6. 最後,加入糖和鹽調味即成。

 @759 可高溫烹調的噴射裝橄欖油!超好用,沒用一般噴射裝瓶子的霧化問題。而且一按就是一茶匙,方便好好控制用量。



  加入粟米、露筍、菇和帶子略炒~


完全沒有"痴"底的問題~ 我真的好愛這隻鑊!是它令我可以喺減磅期間食到煎蛋和各式煎炒的餸菜!

繼續完全不"痴"底! ^__^

小貼士
1. 紅米:白米:水的比例為1:2:3.3左右。
2. 減鈉鹽要待飯炒好後才加入。

功效
1. 露筍:可利尿、滑腸和排毒。
2. 紅米高纖清腸,有助維持飽肚感,有利減磅和健康。
3. 菇類低脂、熱量又低。能提供飽肚感,有助排便。(尿酸或痛風患者要注意攝取量。)

長氣都要提多一次,減磅要用啱方法,千祈唔好唔食飯呀,否則減完好容易又肥返。其實除咗高纖飯之外,栗子同蕃薯都係好健康嘅選擇嚟架,有機會再同大家介紹啦。^_^

*假設每餐由1000減至500卡計算。
如果想再減多少少,可從早餐和運動方面入手,一點也不難,下次有機會再分享怎樣輕易每星期再減多一磅嘅方法。


2 則留言: