2016年11月4日

【🍊 橙皮紋?So what?!】

你會對自己過份嚴格嗎?


根據Wikipedia嘅資料顯示,原來有80-90%女人都有唔同程度嘅橙皮紋!我曾經超介意,因為覺得「好少人會有橙皮紋而我有就好唔ok~」夏天完全唔enjoy著泳衣👙,因為我會介意人哋嘅目光😞。

不過,我又唔係做model!😤 粗髀巨躉又點呢?唔通我要收埋自己去迎合媒體建立嘅病態審美觀?!

人愈大就愈覺得,原來好多所謂嘅「問題」,並唔係得我一個人獨有,我唔怪雞亦唔孤獨。只要知道呢一點,好都嘢都會放得開啲。唔好再睇啲時裝雜誌,同街上瘋狂修圖嘅減肥美容時裝纖體廣告嘞,其實我哋都係正常人。

附上一個曾經患有「身體畸形恐懼症」嘅女仔,佢所發起嘅運動嘅相片,鼓勵大家正面看待自己的體型和樣貌。有興趣可以上IG搵 'cellulitesaturday'。🌺🤗 HAPPY FRIDAY!! 🤗🌺


#聽朝會繼續出健康食譜
#我係從不修圖(懶+唔識搞)
#健康就好
#不要過度關注身材
#cellulitesaturday


***Kay減肥及健康產品代購 https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/



***想睇更多健康食譜 & 減磅貼士,請到:https://www.facebook.com/kaysprivatekitchen/

沒有留言:

張貼留言