2015年12月24日

【唔好再食M&X朱古力?】

聖誕節同新年最常收到嘅禮物⋯⋯ Top of the list應該都算係朱古力。(我尋日收到朋友嘅禮物,今日一邊影相一邊食咗4塊!有時我自制能力都真係麻麻。)

如果有得揀,我會鍾意食70%或以上嘅黑朱古力。黑朱古力比較食到可可嘅味道,亦都含有較多嘅抗氧化物和較少糖分;揀細細塊嘅包裝就更加容易控制進食嘅份量啦。(一日最多食兩塊)

推介牌子:
Lindt 70% / 85% / 99% 黑朱古力(各大超市有售)
馬莎Swiss Dark Chocolate等等
*糖尿病人可以試吓去卓越嘅一生良品,試試VALOR嘅無糖朱古力。

揀朱古力最緊要係記得睇個成份,如果第一個成份係糖(😅好似好多小朋友都鍾意食嘅'M&X'咁)又或者裡面有棕櫚油同氫化植物油等等嘅成份,就儘量唔好揀啦。因為呢兩種材料會增加血液中嘅壞膽固醇,含有好高嘅飽和脂肪甚至係反式脂肪,長遠對身體有害無益。希望大家都食得健康又安心。

最後,祝大家聖誕快樂呀!🎅

沒有留言:

張貼留言