2015年12月9日

一齊行吓Aeon啦

今日去咗行Aeon
咁啱見到幾樣好嘢
一定要介紹俾大家

左上:吸油紙$10.9
有時如果同屋企人食飯,長輩煮咗啲比較油膩嘅餸或湯,呢個產品就會大派用場嘞!一吸即刻會變成全透明,個湯或者個餸會即時清咗好多!

左下:綠巨人無鹽粟米$15.9
夜晚黑我有時唔會食飯,間中會食低卡又有益嘅粟米。如果買唔切新鮮粟米嘅話,開一罐呢啲都OK。(放喺office遇上OT就可以叮熱加低脂沙律醬 + 蛋)(又或者喺屋企加幾舊西蘭花同芝士碎,入爐焗溶佢又係一個健康小食)

右上:極低卡已洗bb甘筍及雜菜$19-20
兩樣嘅卡路里都低到飛起!食一大碗都冇50千卡!佢地勝在有咬口又飽肚,食完開心過兔仔。我今晚晚餐就係食佢哋(同埋去皮鴨胸),如果怕淡茂茂,可以加一至兩湯匙日式芝麻醬(我用1/2 Mizkan金字牌)

右下:(新嘢!)北海道低脂牛奶
北海道牛奶好多人都飲過,但係深藍色嗰款脂肪真係比較高。上個月喺崇光超市見到呢隻低脂版!!!個心即刻興奮到離一離呀!哈!但係要40幾蚊⋯⋯ 所以都冇介紹俾大家。點知今日行Aeon嘅時候都見到,仲只係賣$24.5!有機會買嚟試吓。(我抬咗一盒返屋企,試完再同大家報告啦。)

沒有留言:

張貼留言