2014年8月15日

Kay's Kitchen - 用具篇

最近有好多朋友問我廚房應該添置咩小幫手,有咩產品係可以煮到少油、香口又低卡嘅菜式,但同時又易潔同慳電等等
我用過嘅產品唔多,亦冇買過鑄鐵鍋,^^ 一眼睇晒得呢幾款小家電,平時都係靠晒佢哋,暫時都夠用呀,係成日心思思想買部Yonanas俾愛人啫。



真心鍾意用WOLL~ 上星期一田減價嗰陣,我忍唔住又買咗個新煲,但到今日都未「開光」。^^

敗家了!!!!!!!!!!!!!!! 人生第一次買Le Creuset, 現在還未用,買LC應該不會那麼易上癮吧? 但今朝一起身,我又心思思想買個心形mini pot pot... >___<"

我一日會喺度企好多個鐘...... ^^

Panasonic SD-PM 105~ 上年買嘅~ 勁多mode~ 但都係以搓麵糰為主~
缺點: 樣樣都有programme set死晒, 比較難有「發揮」!^^"

Nespresso Coffee Machine (愛人送俾我嘅禮物啦~)
低卡咖啡 + 脫脂奶 = Kay's 每朝必飲

個爐上個月換咗做Panasonic KY-C227C ($5,480)
http://www.panasonic.hk/chinese/products/kitchen/induction-cooker/ky-c227c.aspx

WOLL - Pan and Wok (Pan: Made in China) (Wok: Made in Germany) 兩個都勁勁勁好用!幾乎不用任何油,都可以煮到yummy嘅餸!IMPRESSIVE~!!!!!

Tefal: 30/35L Oven~ 唔洗$2,000 但好可靠兼可以焗原隻火雞(有配件跟埋~!) 不過,一年有幾何焗火雞oY? XDDD

減肥期間,我最常會用oven做pizza~!! Low fat cheese + minced pork + onion + mushroom + tomato paste已經係人間極品!比起去PIZZA XXX / PIZZA EXPREXX 一片pizza有唔知幾多湯匙油健康好多倍呀!

KAY'S BEST BEST BUY OF THE YEAR~!!!
氣炸鍋令減肥人士/ 想食得健康嘅人,唔洗「飲住油咁食炸嘢」!又係幾乎唔洗用任何油,只需要空氣同電,就已經可以食到炸薯條、魚柳、蝦多士、雞膇、腐皮卷、春卷等美食!
仲要算係易洗同真心乾身!!我用過嚟整龍蝦都VERY GOOD!!!!!

又係愛人送嘅禮物~ Philips Hand-held Blender~ (a bit under $600)
可以打湯、冰沙、做雪糕同BB食物~ 極易清洗~

沒有留言:

張貼留言