2014年8月31日

四年前嘅一位大嬸

找數時間




話說我前兩日應承過大家,如果我個FB Page K For Kitchen有7000+個likes, 我就會post一張舊照俾大家笑下


呢個就係大約四年前嘅我,當時嘅外表同一個阿嬸無異。2011嘅我雖然未算最肥,但都已經好•大•隻同...... 真心樣衰


原來肥得滯,真係會拉橫晒d五官、連個樣都變埋架。多啲睇

番D舊相,就會有動力,好好維持體重同健康。共勉之。

5 則留言:

  1. 我真心想和老公減肥, 因為健康的問題, 靚是其次. 無意中發現到你, 好開心啊...我會睇哂你個blog的. 希望可以學到嘢啦. 嘻...謝謝您.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 左脾~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!! 多謝你呀~!! 希望你同老公都可以愈減愈fit同健康~!!!! 有咩可以喺K For Kitchen FB Inbox 我~ 又或者喺度留言,交流一下心得啦~ Thank YOU~! ^&*

      刪除
  2. 您好,我在 fb 找不到 K For Kitchen 專頁,請問可以提供 link 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Man Man~ ^^ 試試這條link啦~

      https://www.facebook.com/Kaysprivatekitchen?ref=hl

      刪除
    2. like 咗嘞,many thanks !

      刪除