2014年6月8日

焗爐 vs 氣炸鍋

Oven vs AirFryer~!!!






經過街市見到新鮮生猛靚龍蝦,忍唔住買咗隻返嚟用芝士蒜蓉開邊焗(半隻)+ AirFry咗另外半隻!究竟用相同嘅調味料,邊個方法會好味d呢?

P.S: 為咗做呢個《芝士蒜蓉焗龍蝦》嘅實驗,我哋洗嘢洗到死死吓。( ̄▽ ̄)

做法
1. 龍蝦洗淨,加少許鹽、蒜蓉、牛油、香草和自己喜歡的芝士
2. 焗爐預熱至240度 / AirFryer 則至200度。
3. 焗爐要焗15分鐘 / AirFryer 則焗10分鐘。
4. 出爐後可噴少許橄欖油和加點黑椒伴食。

實驗結果:曾經,我對AirFryer係有過懷疑,因為佢嘅功能似乎同焗爐重疊咗~ 但係你睇,左邊係10分鐘+焗爐;右邊係10分鐘+AirFryer... 右邊明顯好味、乾身同香口好多好多呀!

3 則留言:

  1. 咁可以用air fryer 取代oven ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈囉!那要視乎你平常用焗爐來做甚麼的菜式。如果你會烤雞或製作比較大份量的菜式,那氣炸鍋恐怕不能完全代替焗爐啊。:)

      刪除
  2. 少量食物+要快要方便.-->AIRFLYER.
    大量食物/有時間去預熱-->OVEN

    回覆刪除