2014年10月9日

愈食愈瘦●飲品篇 (不斷update中)


真心推薦俾鍾意飲焦糖咖啡嘅朋友!
左邊呢隻Caramel Macchiato每粒capsule可沖一杯,只需要加脫脂奶就OK! 本身已有少許甜味,連糖都可以唔使落。每包四粒,每粒只有10卡!(759有售~ 約$13/4粒)

FYI, 喺Starbucks飲一杯16oz焦糖咖啡(Grande), 總共有240卡。

Source: 
http://www.starbucks.com/menu/drinks/espresso/caramel-macchiato

C.C. Lemon好味就係人都知,但佢其實有出zero架~!! 味道超似original個味,$$唔貴,sale就大約$2X大大支,約有1.5L~(一田有售)


這支diet Snaaple雜果味黑茶整支只有10卡!糖尿病人亦可飲用。每支473毫升,HK$13,CitySuper有售。(還有很多其他口味都是超超超低卡的。)

沒有留言:

張貼留言