2014年10月12日

青瓜雞蛋餐單●1個月減20kg??

上次share「超強去水腫」餐單,大家嘅反應非常熱烈 ^__*,唔知大家對以下呢個所謂嘅「1個月減20kg」嘅餐單又點睇?

Menu
Week 1

早上:雞蛋或茶葉蛋1隻、青瓜1條,煮法不限
中午:雞蛋或茶葉蛋1隻、凉拌青瓜1份
晚上:青瓜1至2條或凉拌黃瓜1份

Week 2 至 Week 4

•下午4時後只能吃雞蛋同青瓜
•其餘時間可以開水煮或清蒸肉類和青菜,全走油
•早上可喝豆漿和牛奶
•可吃香蕉以外的水果
**整個餐單須配合運動

Kay就覺得呢份餐單其實係害人不淺嘅。大家要學識小心選擇,因為身體健康先係最重要呀。

問題一:淨食某幾類食物係非常唔健康嘅。
問題二:餐單內冇適量五穀,會令人冇energy...
問題三:食咁少嘢仲叫人要配合運動?OMG... 我死了。XDDD
問題四:「1個月減20kg」?大笨象咩?一般人一個月可減8磅左右。太快會好易反彈同對健康有不良影響呀。
問題五:「香蕉以外的水果」...... 我係靠食香蕉減壓同減磅架。點解要unfriend香蕉?;-(

Source:
http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/health/art/20100610/14118485

K For Kitchen Facebook:

https://www.facebook.com/Kaysprivatekitchen

沒有留言:

張貼留言