2016年9月19日

【瘦身小秘訣大公開•零食篇】

想瘦但係又成日忍唔到口?
每日總有好口痕嘅時候?
🙋🏻 我明!我真係明呀!
因為我都係食唔停口嘅人!
下午茶時段、搭搭吓車無聊、放工返屋企⋯⋯
有時餓起上嚟就會喺街度做錯事㗎嘞!
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
如果真係想愈食愈健康 / 愈食愈瘦,
不如睇吓呢啲貼士吖:
1)準備幾個超•迷•你盒仔
$12店 裝醬汁嗰啲 大細已經OK
我呢套盒喺係Log-On買 $39/ 套
2)袋幾包仔奇亞籽方便裝
邊日出街食唔夠菜,就即刻用佢嚟狂補纖維同Omega 3 etc(好飽肚㗎!營養密度又高)
3)嚴選無添加糖嘅果乾 / 乾果(我嘅No. 1選擇係Wel B 嘅士多啤梨乾)
有新鮮可以食新鮮嘅,不過係唔方便攜帶同埋冇食零食嘅感覺囉(香甜有口感•無添加糖)
4)真•黑朱古力一小片(有益心臓•抗氧化)
5)冇調味不經油炸的果仁少許(蛋白質•靚脂肪)
6)迷你「全麥維」幾粒(纖維•咬口)
(除咗比較清淡嘅原味,佢仲有唔算低糖但少食無妨嘅香蕉、提子同埋黑朱古力味,百佳有售)

😊☝🏼️ 真係想減肥,好有決心好有動力嘅朋友,可以試吓挑戰自己,每日淨係揀 1 盒嚟食。
😁👌🏼 剛剛開始減肥,又或者因為生理周期、生活壓力、工作壓力、心情唔好、失戀⋯⋯ 總之乜嘢原因都好啦,就算真係食晒4盒,卡路里都有限,唔洗超級擔心。
🎈但要記著,食零食前必先飲1-2杯水,慢慢食就會慢慢瘦。下次分享做咩運動同繼續抽🇩🇪德國🇩🇪手信,好冇?👋🏼😁🍻
#愈食愈瘦 #kforkitchen
#零食 #奇亞籽 #飲茶消滯 Wel-B Hong Kong
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡
《K for Kitchen 瘦身廚房》
加入K for Kitchen瘦身雜貨店 (已開業)
《K for Kitchen 瘦身代購》https://www.facebook.com/groups/1560377917612654/
《K for Kitchen 瘦身廚房》 部落格 / Blog
我的兩本著作:《愈食愈瘦》《愈食愈瘦 2》
Facebook 專頁 (睇更多健康食譜&食物介紹)
※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡※◎♡

沒有留言:

張貼留言