2016年6月3日

【繼續曼谷直擊第4擊~ 遊客必食海鮮店·建興酒家:真係咁好食?】(多相 + 附餐牌及詳細地址)

出發去曼谷之前
愛人表示好想試下
好多人都話必食嘅建興炒蟹

我對於呢啲所謂嘅遊客熱點
其實唔敢抱太大嘅希望
因為去旅行呢
我比較鍾意食啲地道嘢或者小店
更鍾意行市集、夜市同超級市場
多過去shopping mall
但由於愛人好鍾意食海鮮
而我喺屋企又好少開咁大鑊油炸/炒蟹
咁就就佢一次咁多啦(^∇^)
勢估唔到 就係呢個決定
差啲令我變咗吳剛師傅 (; ̄O ̄)

講返建興(呢間係唯一提供午餐嘅分店)
其他分店詳細嘅資料:請睇相

我哋當日叫咗4道菜
1 黑胡椒炒蟹 (約港幣$330)
2 蒜蓉蒸海蝦 (約港幣$110)
3 蒸雜錦海鮮 (約港幣$110)
4 辣椒炒通菜(細)(約港幣$35)
*以上價錢已經包咗加一
**人少好難叫餸,建議約多幾個朋友一齊食吖
食物嘅味道冇乜大驚喜
絕對唔難食 但CP值真係幾低
($585/2人)
反而令我覺得最surprise嘅
係碟菜呀!!!!
由於我習慣每一餐都食好多菜
所以呢一日都好天真咁樣叫咗一碟
雖然落單嘅時候千叮萬囑要少油少油少油
但結果係⋯⋯ 你地自己睇⋯⋯ 好恐怖
我終於係冇食到嘅
蟹係好食嘅
蟹肉鮮甜
胡椒味香濃
油水都好充足吓
先泡油再炒係咁上下
但整體味道有9分!

至於另外嗰兩碟清蒸海鮮
其實冇乜特別 / 驚喜
我強烈建議大家唔好好似我咁樣
懶係食得健康叫清蒸
因為佢真係完全冇味架(笑)

#唔好意思要你哋睇我不斷喺度抱怨啲嘢有幾油
#我其實都好鍾意出街食但我唔係吳剛師傅我唔要飲油
https://www.facebook.com/Kaysprivatekitchen/

沒有留言:

張貼留言